Back in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu Back in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

Back in Bangkok

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

14 December 2009 | Thailand, Bangkok


Hallo Hallo,

Ik ben weer terug in Thailand, back in Bangkok.
Na een droge vlucht weer goed geland. Snel de koffers gepakt, bus genomen naar kho san road.
Gelukkig had marie-louise al een kamer gereserveerd bij Chada (was maar goed ook want het zit vol)

Tja lieve mensen, het zit er alweer bijna op. Morgen nog 1 dagje bangkok (voornamelijk shoppen) en dan woensdag vlieg ik terug naar huis. Hopelijk branden er geen lampjes in de vlieger die uit moeten gaan.

Ik mag weer terug kijken op een zeer leerzame en leuke stage periode in Thailand. Weer veel nieuwe ervaringen erbij!

Ook mijn vakantie (ja servie VAKANTIE waar ik ook aan toe was) is me zeer goed bevallen, ook weer een hele ervaring rijker. Dit was zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Als ik terug ben zal ik nog 1 berichtje plaatsen op de site, zodat jullie weten dat ik weer terug ben, ook komen er dan de laatste foto's bij!

lieve mensen, tot snel...

dikke kus liefs Katja

  • 14 December 2009 - 14:20

    Suzanne:

    Hoi Katja,

    Jammer he dat het alweer bijna voorbij is. De tijd gaat echt snel.

    Tot gauw,

    Suzanne

  • 14 December 2009 - 14:31

    Fabienne!:

    Geniet nog van de laatste uurtjes. Voor je het weet sta je in het koude kikkerlandje! We spreken ons snel, maar houden nog contact.

    Liefs, knufff

  • 14 December 2009 - 14:39

    Miranda:

    Geniet van je laatste dagje en tot snel!
    X

  • 14 December 2009 - 14:55

    Pap:

    Zat in een meeting dus daarom duurde het zolang !!!!!! Moet ook af en toe (hard) werken.

  • 14 December 2009 - 17:56

    Joyce:

    Hey muts,

    Jammer voor jou dat je weer terug moet komen. Ben wel blij te horen dat je toch alles nog goed is bevallen.
    Wij zeijn allemaal wel blij dat je weer thuis komt.
    Veel plezier nog de resterende dagen en tot binnekort.

    xxx
    knuf

  • 14 December 2009 - 18:56

    :

    Hey Katja,

    Wat vliegt de tijd!!! Over 2 daagjes ben je weer in ons koude kikkerlandje... Dat zal wel even tegenvallen... Maar ik vind het wel weer leuk om je te zien en je verhalen in persoon te horen ;)... Geniet nog maar lekker!!!

    xx

  • 15 December 2009 - 09:23

    Irma Curvers:

    Hallo Katje,
    Bedankt voor de leuke kaart. Fijn dat je zo'n mooie en leerzame stageperiode hebt gehad. Thailand is dan ook een prachtig land met vriendelijke mensen en een voortreffelijke keuken. Alle ingredienten voor een perfect "vakantie"gevoel,ook als je moet werken. Kinderen daar zijn erg leuk en dankbaar (dat kun je van verwende Hollandse kindjes niet altijd zeggen).
    Ik wens je verder een goede vlucht terug en tot 24 december a.s. bij jullie thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 49286

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: