het eindigt zoals het begint-> ellende! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van katja Curvers - WaarBenJij.nu het eindigt zoals het begint-> ellende! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van katja Curvers - WaarBenJij.nu

het eindigt zoals het begint-> ellende!

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

02 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen,

Ik ben weer terug in Nederland. Niet zoals gepland maar een dag later.

De eigenlijke planning was:
pap en ik zouden om 18.00 uur landen op dusseldorf, en we zouden wachten tot 22.00 uur tot mam en tim zouden landen van hun vakantie. Om vervolgens weer als een herenigd gezin naar huis te gaan.
Het liep alleen een beetje anders als gepland.

Om even kort t verhaal te vertellen.
We waren helemaal ingecheckt en zaten in t vliegtuig klaar om te vertrekken. Was er een klein technisch mankementje en we moesten even op de monteur wachten. (ik ben vertrokken ook met ruim 1 uur vertraging i.v.m technisch mankementje). Monteur gekomen en hij zou t gemaakt hebben, het zou even gecheckt worden door t vliegtuig even af te sluiten en weer opnieuw op te starten. Zo gezegd zo gedaan. alleen het mankement bleef bestaan. Opnieuw monteur erbij, afsluiten en opstarten. Ondertussen al ruim 1 uur verder. Werd niet verholpen, safety first, dus iedereen moest het vliegtuig uit terug naar de gate. (ondertussen maar de rest van t gezin (egypte) en fabje (nederland)op de hoogte gehouden.Na 1 uur wachten kregen we lunchbonnen en moesten we ons om 3 uur weer melden (dus al 4 uur vertraging). Om 3 uur gemeld, kom over een uur maar terug we weten nog niks. 4 uur weer gemeld. We moeten ons allemaal verzamelen en we worden naar een hotel gebracht. Maar eerst moesten we weer langs de douane vanwegen het visum enz. Dat moest allemaal gecanceld worden. (bureaucratische rompslomp, vreselijk) Iedereen uiteindelijk door de douane werden we naar het hotel gebracht. En dat is dus echt thailand: er gaan 400 man in een vliegtuig en je wordt met minibusjes, waar je met 9 man in kunt, naar het hotel gebracht. Dit was verder wel goed geregeld, diner stond klaar en je kreeg een hotelkamer. Om 19.00 uur kregen we meer info. ofwel jongens we vliegen morgenvroeg om 07.00 uur pas naar dusseldorf. 3.30 wake-up call, 4.00 tot 5.00 uur ontbijt en vanaf 4.30 kun je naar het vliegveld gebracht worden.
Maar om 07.00 uur zijn we dan ook echt vertrokken. En zijn na de eerste uren een behoorlijke turbulentie (gelukkig voor jouw miranda zat jij niet naast) te hebben om 13.30 geland in dusseldorf.

Na de douane en het pakken van de koffers werden we opgewacht door: mam, Fabienne (fabje) en haar vader, Romy (kleine zusje),dani en oompje.

Er was een welkomsfeestje georganiseerd maar door de vertraging is dit een beetje anders gelopen. Maar iedereen die gekomen is hartelijk bedankt. Het was super om jullie weer te zien.

Ook Fabienne,Patrick en Hans heel erg bedankt voor alles!

Veilig aangekomen in Nederland betekent ook weer dat het Thailand avontuur hiermee echt tot zijn einde is gekomen. Het was een super ervaring! Op naar de volgende buitenlandse ervaring!

Veel liefs Katja.

• 02 Maart 2009 - 11:03

Oom Peter:

Ha ben ik eens de eerste.

moet je ook maar met een goede maatschappij vliegen en niet zo een prijsvechter waar alles niks mag kosten.

Maar gelukkig ben je heelhuids aangekomen.

• 02 Maart 2009 - 11:46

Esther:

Hey Katja!

Om te beginnen:
    WELCOME HOME!!!

Gelukkig ben je goed thuisgekomen! Paul en ik waren een weekendje naar de Ardennen (tsja, niet zo spectaculair als Thailand) Maar wel leuk en daarom dus helaas niet bij het Welkom feestje! Ik hoop je gauw te zien!!

xxx Esther

• 24 Juni 2009 - 07:11

Pap:

En weer gaat Kattebel naar Thailand en wel (vermoedelijk) per 1 september a.s. !!!!!!

Ik voel me als vader natuurlijk wel weer geroepen om haar dan te gaan opzoeken. Dit in de laatste week van oktober en eerste week november.