korte update en planning - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu korte update en planning - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

korte update en planning

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

05 Februari 2009 | Thailand, Cha-am

Hallo hallo allemaal

even een korte update en planning voor de komende dagen.

Gisteren hebben we afscheid genomen van de uni d.m.v. een bbq. Deze was heel lekker en gezellig.

Vandaag hebben we vanavond een afscheidsetentje met alle directeuren en verschillende leerkrachten van de scholen.
Na dit etentje stappen Carlijn, Miranda en ik in de nachtbus richting Phuket. Carlijn gaat haar nichtje opzoeken. Miranda en ik gaan daar leuke dingen doen en genieten van onze vakantie.

Komende dinsdag vliegen miran en ik naar Bangkok. Hier hebben we een avond om te shoppen. De woensdag pikken we pap op en vliegen we door naar changmai.

In changmai blijven we tot maandag avond. Hier nemen we de nachttrein terug naar bangkok.
We verblijven 2 dagen in bangkok en dan nemen we helaas afscheid van Miran, zij vertrekt dan richting huis.
De donderdag gaan pap en ik proberen om in siem reap te komen in Cambodja. Dit zal een ware beproeving worden.
En de verdere planning van de vakantie staat nog open.
1 ding is zeker. 28 februari vliegen we terug naar huis.

Ik zal proberen de site bij te blijven houden maar ik kan niks beloven.

tot snel

xxx

  • 05 Februari 2009 - 07:45

    Pap:

    Ik zie dat we een dag meer hebben in Chang Mai. Komt goed uit want het is daar ook de moeite waard.
    Siem Riep (Angkor What is een 7de wereldwonder voor de onbekenden !!!) in Cambodja gaat zeker lukken al moet het een (gedeelde) taxi worden.
    Dus Katja en Miranda tot woensdagmorgen op het vliegveld in Bangkok.
    P.S. kom wel a.u.b. naar het juiste (van de twee) vliegveld

  • 05 Februari 2009 - 11:52

    Fabienne!:

    ik wens jullie heel veel plezier met het rondreizen de komende weken... Geniet ervan en kom weer gezond en wel thuis!

    Liefs van mij

  • 05 Februari 2009 - 11:57

    Britt:

    Hee Meis,
    Boh nu gaat het echt snel allemaal! Die drie maanden zijn echt omgevlogen!
    Ik wens je nog een hele fijne vakantie toe en geniet er nog ff van!
    Tot over een paar weekjes :D!!
    Xx Britt!

  • 05 Februari 2009 - 19:57

    Gerdien:

    Hallo Katja,

    Ik wens jullie een hele fijne vakantie en geniet ervan.

    Groetjes,

    Gerdien

  • 06 Februari 2009 - 16:32

    Esther:

    Hee die Katja!!!

    Heeeel veel plezier nu met rondreizen en geniet nog maar even van het mooie Thailand!! ontzettend leuk om zo met je mee te lezen en leuke foto's! lekker kleurtje heb je! hihi!

    xxx Esther

  • 06 Februari 2009 - 19:29

    Hetty:

    Hey Katja,

    Een hele fijne vakantie nog. Kom heel en gezond weer terug!

  • 07 Februari 2009 - 18:04

    Servie:

    zo komt het thais einde
    in zicht met een enerverende rondtreis als toetje
    neem langzaam afscheid van olifanten en slangen en begin maar weer te wennen aan patat met

    in ieder geval een mooie reis met je vader en wellicht anderen

    en tot ziens in limburg

  • 08 Februari 2009 - 12:22

    Joost:

    Leuk dat je stage je zo goed bevallen is. Als klapper op de vuurpijl volgt er ook nog een rondreis door Thailand met een kort (?) uitstapje naar Cambodja. Ik wens je een goede reis met Leon.

  • 09 Februari 2009 - 13:36

    Irma Curvers:

    Bedankt voor de laatste kaart (gisteren ontvagen).
    Heel veel plezier in Chiangmai en Cambodja.

    Groetjes en tot ziens.

  • 10 Februari 2009 - 16:12

    Wynand En MIa:

    Hoi Katja,

    Doe de groeten aan je vader ik heb hem hier net gemist om hem een goede reis en leuke vakantie te wensen en amuseer jullie met z'n allen die laatste weken. En je weet, pappi krijgt in mei een extra volle beurs. dus laat gaan

  • 12 Februari 2009 - 12:07

    Anke:

    Hey meis... ik ben ontzettend laat met reageren... schaam me diep! Je bent inmiddels bezig met je rondreis en zal nu ongeveer met je paps herenigd zijn. Als het goed is ben je nog in Bangkok... mocht je de mogelijkheid nog krijgen moet je écht eens naar de Calipso show gaan: parodie met super knappe lady-boys! Je ziet het verschil tussen echte vrouwen en deze lady-boys niet eens!
    Meis geniet van je welverdiende vakantie, maak veeeeeeel foto's want als je terug bent wil ik graag persoonlijk jouw ervaringen horen en zien!
    Mocht je geen berichtje meer plaatsen, dan wens ik je een hele veilige terugreis en kom gezond met alles erop en eraan weer thuis!
    Tot gauw!!!
    Dikke kus

  • 14 Februari 2009 - 07:08

    Fabienne & Patrick:

    Hey Meissie,

    Jij bent op dit moment samen met pap en Miranda aan het rondreizen. Ik hoop dat het jullie bevalt, maar daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Nog 2 weekjes en dan komen jullie weer naar huis toe. Wat vliegt de tijd toch. Geniet van de rondreis. Ik probeer je snel nog even te bellen..

    Dikke kuzzz van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Cha-am

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

het eindigt zoals het begint-> ellende!

22 Februari 2009

Cambodja

15 Februari 2009

chiang mai

15 Februari 2009

nieuwe poging phuket verhaal

05 Februari 2009

korte update en planning
katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 49410

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: