de laatste info voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van katja Curvers - WaarBenJij.nu de laatste info voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van katja Curvers - WaarBenJij.nu

de laatste info voor vertrek

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

31 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,

hier weer een kort berichtje, morgen is het eindelijk weer zo ver. Ik vertrek naar thailand om stage te gaan lopen.

Voor de liefhebbers even wat informatie

Ik vlieg morgen met de vlucht van 17.20 van dusseldorf naar bangkok (nonstop). Woensdag kom ik rond 9 uur aan in Bangkok.
Mijn reisgenootje Marie-Louise en ik blijven tot zondag in Bangkok en reizen dan af naar Cha-am. Maandag en dindag hebben we de tijd om ons huisje in orde te maken en op woensdag starten we met stage.

De planning voor de lesweken ziet er zo uit:
maandag, dinsdag en woensdag stagelopen.
donderdag is vrij zodat we tijd hebben om aan onze pabo opdrachten en onderzoek te werken
Vrijdag gaan we naar de universiteit.

als er mensen zijn die een kaarje willen sturen, dit is het adres waar de post naar toe gestuurd kan worden:

Adres:

Office of Basic Education, Petchaburi Area 2
To Mr. Suthipong – Katja Curvers
Nong Khaem Intersection, Pethkasem Road
Mu 8 Tayang Sub District, Tayang District, Petchaburi
Thailand 76130


Ook heb ik nog een thais gsm nummer voor de liefhebbers,
08 – 9470 -3734

goedkoop bellen naar thailand vanaf 1 cent per minuut naar gsm:

stappenplan:

1. Zoek het 0900 nummer van het land (thailand: 0900-9501) waar u naartoe wilt bellen en bel dit nummer. Wacht tot u contact hebt met Albacom.nl voordat u verdergaat (u hoort de tariefsmelding en gevolgd door "welkom bij Albacom.nl").


2. Toets nu het telefoonnummer dat u wilt bellen zoals u dat anders ook zou doen. Dus het volledige nummer met de landcode (0066) ervoor.
uiteindelijk bel je dus t volgende nummer: 090095010066894703734

3. Sluit af met een # (hekje) en u wordt doorverbonden

Ow ja voor de mensen die bellen, denk aub aan het tijdsverschil het is bij mij 6 uur later!

natuurlijk ben ik ook gewoon via mail bereikbaar: katjacurvers@hotmail.com

hopelijk hierbij mijn 'administratie' voor de achterblijvers bijgewerkt.

liefs kus katja

  • 31 Augustus 2009 - 08:02

    Pap:

    Tja daar gaat ze weer.
    En die pap en mam maar hopen dat het ook dit keer weer goed gaat.

    Je weet het: we komen hoogstpersoonlijk eens poolshoogte nemen in de herfstvakantie.

  • 31 Augustus 2009 - 08:03

    Fabienne!:

    Ha Mup,

    Vanuit het Heerlense wens ik jou heel erg veel succes de komende maanden! Tevens wens ik jou een hele goede reis, wees voorzichtig en kom heelhuids aan! Op het moment dat jij de lucht in gaat zal ik aan je denken, want dan zit ik op school :(! Dankjewel voor alle gegevens, we zullen veel contact blijven houden! Natuurlijk ook via paps en mams!

    Liefs van mij!

  • 31 Augustus 2009 - 09:05

    Britt:

    Haa jij!
    Ook ik wil je even heel veel succes toewensen voor de komende maanden!
    Geniet er maar weer lekker van! En we zullen je regelmatig op de hoogte houden van de Fontys stress hierzo haha!
    Xx

  • 31 Augustus 2009 - 09:59

    Miran:

    Daar gaat je ALWEER :P
    Vind t echt super leuk voor je!! Veel plezier en succes de komende maanden!! Natuurlijk blijven we contact houden!!

    X Miran

  • 31 Augustus 2009 - 15:17

    Imke:

    Lieve Katja,

    Heel veel succes in Thailand.
    Het zal weer een onvergetelijke tijd worden. Ik vind je echt een tof wijf dat je dit weer gaat doen.
    Ben al weer benieuwd naar je verhalen. Een hele goede reis morgen.

    Geniet en leer van deze tijd

    Kus Imke

  • 01 September 2009 - 19:26

    Susan:

    Lieve Katja,

    Veel plezier in Thailand voor de 2e keer! Elk tussenuur zullen we ff met z'n allen spieken en lezen hoe 't gaat! Geniet er maar van en tot na de kerstvakantie weer 'n keertje ;)

    xx Suus

  • 02 September 2009 - 15:54

    Anke:

    Tjonge jonge... Ben ik weer even jaloers.... en natuurlijk verschrikkelijk nieuwsgierig naar je nieuwe avontuurlijke verhalen en foto's ;) Hou je ons weer zo goed op de hoogte zoals de vorige x? Je site zal ik dan ook regelmatig bezoeken om te checken hoe het is enzo ;)!
    Keep it cool daar en héél veel succes daar ;)!
    Dikke kus Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 49414

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: