aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

04 September 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo Lieve mensen,

Beetje laat, maar afgelopen woensdag ben ik veilig en wel geland in Bangkok! De reis was goed verlopen.
Nadat we aangekomen waren in bangkok hebben we ons een taxi gepakt naar Khoa san road! Ingecheckt en gedoucht en ff lekker gaan liggen lezen en slapen.
De donderdag en vrijdag (vandaag) hebben we lekker door bangkok gestruind!(Opdracht voor John van Lare) Morgen hebben we ook nog een dagje bangkok en zondag gaan we naar Cha-am.

Ow ja ik had erin geschreven dat we een tijdsverschil van 6 uur hadden, dat klopt niet, dat is 5 uur omdat het in nederland nog zomertijd is.

Verder gaat alles hier goed, weer is erg warm en benauwd en in de avonduren een regenbui. Deze regenbui duurt tussen de 10 druppels en 5 minuten. Ofwel dat stelt niks voor, maar afkoelen doet het echt niet!!!

Wat ik ook nog wilde vermelden is het volgende:
Ik wil de volgende mensen hartelijk bedanken voor hun hulp bij het lamineren, knippen en maken van 3 thema's voor de basisscholen. Dit is allemaal lastminute gebeurd op maandag avond.. hahahahaha
Ik wil Romy Jansen, Dani Jansen, Manouk Huiskens, Yvonne Jansen en mn lieftallig moedertje!!

Lieve mensen, ik struin dadelijk nog even over de nightmarkt op khoa san road en daarna lekker mn bedje in.

Tot snel

liefs kus Katja



  • 04 September 2009 - 14:55

    Pap:

    En en wij maar zwoegen en ploeteren en jullie maar plezier maken.
    Ik gun het je van harten maar pas op: over precies 47 dagen zijn mam en ik erook !!!

  • 04 September 2009 - 15:02

    Miran:

    Shop ze nog!! Niet te veel bikini's kopen hé :P

  • 04 September 2009 - 16:55

    Esther Smits:

    Fijn dat de reis tot zover goed is verlopen! Veel succes en plezier daar! (maar dat zal vast wel lukken!) Intussen wacht ik weer af tot je volgende berichtje, wat altijd weer even leuk is om te lezen! (wat schrijf je toch altijd lekker makkelijk en leuk!)!!!

    xxx Esther

  • 04 September 2009 - 17:05

    Joyce:

    Hey Muts,

    goed te horen dat je veilig aangekomen bent, en alles goed verlopen is. Leuk voor jou dat je al wat plezier kunt maken, haha. Wij niet, en wij maar werken. Mijn oudjes zijn nou ook op vakantie dus die hebbe het ook lekker, samen met jou.

    xxx
    Joyce

  • 04 September 2009 - 17:18

    Divina:

    Kortom,...je bent weer aan het shoppen shoppen en nog eens shoppen ;)

    En ik maar bikkelen in mijn huisje!

    Maare, heb ook nog super nieuws! Ik kom waarschijnlijk op TV :D Het programma Jong van de EO gaat me waarschijnlijk een paar dagen volgen!!! :D

    Hoe, waar en wanneer is nog niet bekend maar ik zal je op de hoogte houden! En zal het, als het op tv komt uiteraard opnemen en voor je op dvd zetten :D

    Hele dikke knuffel en denk aan je!

    Divien

  • 05 September 2009 - 07:37

    Christine & Ley:

    Goed om te lezen dat deze reis probleemloos is verlopen (is weer eens wat anders :) Wij wensen je veel plezier en succes de komende weken. En nogmaals dank voor je lieve kaart. En nu gaan we ons voorbereiden op stella-maris-maandag....spannend hoor...

  • 05 September 2009 - 07:46

    Fab:

    Inmiddels had ik al via alle kanten begrepen dat je goed was aangekomen ,en hadden we al contact gehad, en dat alles zonder te k*tsen! Let maar op, nog een aantal keren vliegen en je hoeft nooit meer te k*tsen! Ik wens jou mega veel plezier daar en geniet ervan! Geniet van alle shopmomenten, en uhh je weet mijn adres ;)... grappie...

    Liefs...

  • 05 September 2009 - 11:19

    Romy:

    hey lieve schat
    zo te horen heb jij daar lekker weer hier is het niet echt lekker weer het heeft gisteren de hele dag geregent.
    ik heb gisteren met manouk een nieuwe schooltas gekocht echt leuk hij is van lak leer haha
    we missen je al maar we wensen je het aller beste en gunne het je vanharte
    groetjes romy

  • 05 September 2009 - 12:12

    Susan Cr.:

    Heey Katja!

    Heerlijk, jij zit weer in Thailand! Super zeg! Doe je iedereen op Yangchum school de groetjes van mij ;-) en Pam en mister Suthiping natuurlijk... Geniet er wederom weer van...

    Liefs, Susan

  • 05 September 2009 - 13:36

    Davina:

    Hey Katja!

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen! Bevalt het goed daar? Ook waar je slaapt enzo? Ik ben weer benieuwd naar al je reisverhalen!

    Veel suc6 daar! En geniet van jou geweldige stageplek!

    Liefs X Davje, toitoi!

  • 06 September 2009 - 08:36

    Susan K.:

    Katja!

    Goed om te lezen dat alles goed gegaan is met je reis. Gelukkig geen stress zoals de vorige keer! Shop ze nog dit weekend en veel succes met lesgeven en alle leuke dingen die je daar mag doen :)

    xx Suus

  • 06 September 2009 - 09:53

    :

    Hey Katja,

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen... Je hebt het maar zwaar met al die moeilijke opdrachten van John :P... Geniet maar lekker want je weer zelf dat de tijd weer voorbij vliegt... Wij beginnen morgen ook allemaal :)... Ik ga je zeker weer volgen!!!

    xx Krista

  • 10 September 2009 - 13:09

    Anke:

    Ja, ja dat klinkt weer als vanouds hihi ik ga gauw je andere verhaal lezen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 49414

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: