foto's! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van katja Curvers - WaarBenJij.nu foto's! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van katja Curvers - WaarBenJij.nu

foto's!

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

27 Juli 2011 | Singapore, Singapore

Lieve mensen

Het heeft even geduurd maar dan nu wel een hele verzameling foto's.

Nog even een kort verhaaltje (mijn foto's zijn aan hetoploaden)

Gisteren ben ik naar de dierentuin geweest. Dit is een van de mooiste dierentuinen van Azie. Je hebt ook niet het idee dat de dieren in afgezette stukken leven. Het is meer een groot tropisch jungle achtig park waar je doorheen loopt en veel dieren ziet. Geweldig gewoon. Ook maar meteen de night safaripark meegepakt. De night safaripark is alleen 's avonds open tussen 18.00 en 22.30 uur. Hier zie je ook allerlei dieren. Maar doordat het begint te schemeren komen pas veel dieren echt tot leven. Overal waren zachte lampjes, net een sprookje met allerlei wilde dieren. Alleen helaas geen foto's kunnen maken want mn camera was leeg

Ben vanochtend op pad geweest met de metro enz. (ov chipkaart is hier standaard!)
Ik ben naar marine bay sands skypark geweest (google het maar eens voor de flauwekul). Dit is de plaats met het hoogste zwembad van singapore. Ik wilde hier heel graag gaan zwemmen, maar aangezien het druk was, was het alleen voor de gasten in het hotel. Helaas was een kamer in dit hotel iets boven mijn budget (250 euro per nacht). Ik kon wel naar het skypark (uitzichtplek) en het zwembad bekijken. Dit heb ik natuurlijk wel gedaan (kosten 17 euro, maar je moet wat). Het uitzicht was geweldig. Je hebt meteen mooi de skyline van Singapore voor je neus!

liefs katja

• 27 Juli 2011 - 07:21

Fabienne & Patrick:

Geniet ervan! 250 euro per nacht, die centen hadden we nog toen we student waren ;)! Nu hebben we dat niet meer :)!

• 28 Juli 2011 - 18:07

Esther:

hey Katja, te gek die foto's!! en altijd leuk om je verhalen te lezen! veeeel plezier nog! (maar dat lukt wel he, zelfs zonder een overnachting in het skypark) xxx

• 01 Augustus 2011 - 12:23

Ine Stahlmann:

Leuk om je ervaringen te lezen (vanaf nu alle berichtjes!!!!)
    Geniet en de groetjes aan pap en mam