relaxen - Reisverslag uit Batu Feringgi, Maleisië van katja Curvers - WaarBenJij.nu relaxen - Reisverslag uit Batu Feringgi, Maleisië van katja Curvers - WaarBenJij.nu

relaxen

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

17 Augustus 2011 | Maleisië, Batu Feringgi

Hallo mensen,

Hier ben ik weer met een verhaaltje.

Na Sandakan ben ik doorgevlogen naar Kuching.Dit is aan de andere kant van Borneo. Veel mensen die ik was tegen gekomen zeiden dat er geen bal te doen was in kuching en geen leuke plaats. Nu hebben mn ouders daar ook een paar dagen gezeten en die zeiden hetzelfde. Zeker als je alleen bent is er niks te doen. Met zn tweeen kun je tenminste nog met elkaar kletsen. Maar ja ik toch nieuwsgierig en naar kuching gegaan.
Ik kan je zeggen ik ben er 1 nacht gebleven, ik ben de dag erna meteen doorgevlogen naar penang. Ik ging 's avonds een hapje eten in kuching (20.00 uur) Geen winkels meer open, als ik 20 mensen op 3uur tijd ben tegengekomen is het veel. En ik had heel kuching city al gezien. Dus dan weet je meteen wat het voorstelt.
Helemaal niks dus..

Ook nog een waardeloos hostel waar ik met 5 italianen/ spanjaarden de kamer deelden. Die haddden al meteen een lang gezicht toen ze zagen dat er nog iemand op de kamer sliep. Waren een beetje vreemde figuren. Hebben zich daarna omgekleed, zijn in een kring gaan zitten en zijn gaan mediteren/ liedjes zingen -> vrij vaag gedoe allemaal.
T was ook een hele kleine kamper met 3 stapelbedden. t rook er ook heel muf en bedompt dus toen ik binnen was gekomen had ik de ramen opgezet en de propeller aan. Wat doen die figuren. ramen dicht propeller uit. Dacht het dus niet.. Propeller aan. daar wat ruzie over gehad, want die spreken ook maar amper engels. dus op een bepaald moment heb ik gedaan of ik hun niet snapte. Elke keer als hun de propeller uit zetten, zette ik m weer aan. Na 7 keer hadden ze door dat hij aan moest blijven!!!

's ochtends al om 7.00 uur naar het vliegveld gegaan voor mijn vlucht naar penang.
Daarna nog 2 uur in de bus (meer file dan wat anders) uitgestapt in batu feringgi. Staat daar bij de bushalte een heus welkomstcomite me op te wachten. Jawel mijn ouders. Ik heb ze dan toch nog gevonden. Dus na 5 weken alleen vakantie vieren meteen ff bijkletsen met mijn ouders. Dit doen we natuurlijk op het strand in het zonnetje.
Ik ben dan ook niet van plan om de laatste dagen heel erg veel te gaan doen. relaxen en op het strand liggen!!!!

nou mensen mijn volgende verhaaltje zal tevens mijn laatste verhaaltje zijn want dan ben ik weer thuis..

tot snel!

liefs Katja

• 17 Augustus 2011 - 12:50

Anita:

nou zit het je vakantie er bijna ik hoop dat het leuk was en spreek je wel met oompjes verjaardag want ik ben er zondag niet want dan ga ik op vakantie naar griekenland
    doe de groeten aan tante hetty en oom leon

gr anita