zondag uni, maandag afscheid miranda en Carlijn - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu zondag uni, maandag afscheid miranda en Carlijn - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

zondag uni, maandag afscheid miranda en Carlijn

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

03 Februari 2009 | Thailand, Cha-am

01.02.09
Vandaag hadden we een activiteit van de uni. We wisten dat we om half 10 werden opgehaald en dat het iets met film te maken had. Aangekomen op de uni werd er gevraagd of we wisten wat we gingen doen. Sorry geen idee wat we komen doen. Ons werd al heel snel verteld dat we een interview kregen en dat dit gefilmd zou worden. Dit was voor een promotiefilmpje van de universiteit. Daar sta je dan met je mond vol tanden. Gelukkig werd het even geoefend en de onderwerpen doorgesproken zodat we wel wisten waarover we het gingen hebben. Onderwerpen waren: opleiding, cultuur, activiteiten, verschillen, wonen, religie enz. Voor we het wisten zaten we aan een tafel met 2 camera’s op ons gericht. De microfoon zat in het bloemstukje verstopt en de mensen van de regie zaten achter 4 tv’s.
Nadat het interview opgenomen was hebben we dit terug gezien. Wat hebben wij gelachen toen we onszelf terug zagen en hoorden.
Hierna werden we weer terug gebracht na Cha-am. Blijkbaar was de activiteit afgelopen. Toen maar even gaan liggen aan het strand.
’s Avonds nog achter internet gezeten om te bellen met pap, mam en Ricardo. Tja soms moet je wat doen om je tijd om te krijgen:P. haha

02.03.09
Vandaag ben ik met miranda en Carlijn meegeweest naar stage. Zij hadden vandaag de show. In de ochtend hadden ze nog 2 lesuren en daarna de show. Alle groepen hadden of een dansje, werkvorm, liedje ingestudeerd. Dit was erg leuk om te zien. De studenten waren erg motiveerd en enthousiast. Miranda en Carlijn werden na de show ook goed geknuffeld door leerlingen en leerkrachten. Dus ze waren zeer gewaardeerd op deze school.

Verder zijn Miran en ik aan het eind van de middag richting Hua-Hin gegaan. Hier voor de laatste keer marktjes lopen, aangezien we donderdagavond vertrekken naar Phuket.
Zoals gewoonlijk was het weer erg gezellig.

foto's ->

• 03 Februari 2009 - 04:46

Fabienne!:

Dat was nog eens een korte maar krachtige achtiviteit samen met de uni. Ik kan me voorstellen dat je om jezelf erg hebt gelachen, zeker als je niet gewend bent om dat filmpje terug te kijken. Hebben jullie het filmpje zelf ook gekregen, dan kunnen wij achteraf ook nog een beetje meelachen ;)..hihi!

Mocht je de Pabo trouwens niet halen dan weet ik zeker dat jij geschikt bent om op een marktje te gaan werken ;).. Zo zijn wij tijdens de zwedenreis ook nog talenten van medestudenten tegengekomen mochten ze de Pabo niet halen ;)..hihi!

Geniet van de laatste dagen, want donderdagavond gaat jullie vakantieavontuur beginnen..

Dikke knuffel en veel liefs...

• 03 Februari 2009 - 07:12

Pap:

Die Fab is wel vroeg op !!!!

• 03 Februari 2009 - 09:17

Joyce:

Hey,

Wel leuk idee. Jullie hebben de mensen ook wat inspiratie gegeven. Anders zouden ze jullie niet filmen. Je hebt trouwens al ervaring met presenteren, mss wel maar een minuutje maar toch. Komt Madrid je nog bekend voor????
    Nou nog effe en dan ga nog meer cultuur ed zien, echt iets voor jou. Geniet er nog maar van.

xxx
    Joyce

• 03 Februari 2009 - 10:13

Ingrid:

Fijne reis Katja!!

• 03 Februari 2009 - 15:09

Fabienne!:

Er zijn helaas mensen die vroeg uit bed moeten om naar stage te gaan, vandaar dat deze meid vroeg de verhalen heeft gelezen en kon reageren... Om 7 uur de deur uit gaan vanwege bustijden die zijn veranderd is geen pretje...

• 03 Februari 2009 - 18:33

Monique:

Ha Katja

Het was geweldig om jullie reis zo te volgen!

Hoop dat je nog een hele mooie tijd tegemoed gaat én... dat alles in de
    koffer(s) past....

Groetjes, Monique

• 04 Februari 2009 - 11:46

Jane:

Hai lieve meid,

Vanwege het feit je vanaf morgen aan je volgende avontuur gaat beginnen en ik niet weet of je ons dan ook nog op de hoogte houd, wil ik je bij deze nog heel veel plezier wensen. Geniet nog van de laatste paar weekjes. Maar dat zal vast en zeker lukken jou kennende als reisfanaat. Haha.

Pas nog goed op jezelf de laatste paar weekjes. Zodat we je weer heelhuids mogen ontvangen hier in Limboland. Veel groetjes aan je vader en tot snel.

Liefs kus Jane

• 12 Februari 2009 - 12:03

Anke:

Wat ben jij a-sociaal bruin zeg! Potverdikkie!
    En die activiteit hahaha, ik hoop dat, zoals Fabienne al vroeg, wij dat interview ook eens te zien krijgen :D
    xxx