2de afscheid van de basisschool - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu 2de afscheid van de basisschool - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

2de afscheid van de basisschool

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

03 Februari 2009 | Thailand, Cha-am

30.01.09

Vandaag de laatste dag op de bangnongyao school. Op deze school heb ik gekozen om geen afscheidsshow te houden. Op vrijdag heb ik maar 3 van de 4 groepen. Wat ook meespeelt dat het niveau van Engels lager is als op de vorige school. En de kinderen zijn erg verlegen in het spreken van Engels. Hier komt heel weinig uit, zeker de oudste groep. Ik wil de kinderen niet extra in verlegenheid gaan brengen. Ook heb in een van de groepen een autistisch kind zitten, dit maakt het voor de klas ook niet makkelijker.

Ik ben met elke groep lekker naar buiten gegaan of te volleyballen of te voetballen. Op deze school had niet iedereen het gesnapt dat het mijn laatste dag was. Zowel niet alle kinderen als alle leerkrachten. Maar dat maakt niet veel uit. Ik heb er een super tijd gehad en ben actief aan de slag geweest met Engels en kinderen.
Wat vandaag wel grappig was, ik heb mijn fototoestel aan de kinderen gegeven met de opdracht maak foto’s. Een uur later kwam een kind terug met t fototoestel. Batterijen leeg. Okey nieuwe batterijen erin en veel plezier. Na 3 uur kreeg ik mijn fototoestel terug. Ik was ruim 200 foto’s rijker.

’s Middags heb ik het cadeau aangeboden aan de directeur van de school. Ze waren hier erg blij mee. Het cadeau was een fotolijst met foto’s erin van mijn tijd op de school, gebruikte werkvormen enz.

’s middags hebben we als afsluiting met ons alle (6 meiden) op het strand gelegen. Heerlijk genieten van het zonnetje. Verder hebben we kort de planning doorgesproken van het weekend.

31.01.09
Zaterdag. Onze vrije dag. Vandaag staat niks op de planning. Dus een relax dagje, beetje dvd kijken, verslagen typen, beetje opruimen, internetten, relaxen, uit eten gaan en zonnebaden.

foto's->
http://www.mijnalbum.nl/Album=EABBFQVX

  • 03 Februari 2009 - 04:41

    Fab!:

    Super leuke foto's, vooral een mooie opgeruimde kamer moet ik zeggen :P! haha! Dat gaat wat worden als je weer terug bent in ons mooie kikkerlandje... brr wat is het koud...

    Alweer een afscheid gehad, nog 1 afscheid te gaan meissie en dan is het afgelopen... Naja gelukkig heb je dan nog even lekker vakantie en ga je samen met Miranda en pap reizen. Ik ben eens benieuwd, pap heeft er in ieder geval veel zin in...:)

    Geniet nog van de laatste dagen...

    Dikke knuff

  • 03 Februari 2009 - 07:13

    Pap:

    Het lijt erop alsof je Fab van te voren gebeld hebt wanneer je je verhaaltjes ging plaatsen. Zo snel is ze.

  • 12 Februari 2009 - 12:00

    Anke:

    Wat een puinhoop op jullie kamer hahaha :D ziet er wel gezellig uit :D! Wat een mooie kids heb je in de klas gehad zeg...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Cha-am

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

het eindigt zoals het begint-> ellende!

22 Februari 2009

Cambodja

15 Februari 2009

chiang mai

15 Februari 2009

nieuwe poging phuket verhaal

05 Februari 2009

korte update en planning
katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 49406

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: