CHa-am - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu CHa-am - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

CHa-am

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

08 September 2009 | Thailand, Bangkok

Zondag zijn we eindelijk op onze plek van bestemming aangekomen -> Cha-am. Bij de bushalte werden we op gewacht door Suthipong en Sayan, eerst zijn we wat gaan drinken en daarna naar t huisje gereden..

Het huisje was nog steeds precies hetzelfde, en helaas ook erg smerig van binnen. We hebben 1,5 dag gepoetst om het huisje leefbaar te maken! Maar uiteindelijk is t nu 'ons' huisje. Voor de liefhebbers, de kikker zit nog steeds in de badkamer! Alleen heb onze 'huishond pepsi max' niet meer gezien. Zowieso zijn de honden niet vals of rennen ze je achterna op de fiets!

We hebben alleen te horen gekregen dat we de eerste 3 weken stage gaan lopen op een middelbare school. Hier zijn we beide niet happy mee, maar hier werken we aan. We kunnen namelijk dan ook niet ons gemaakte lesmateriaal gebruiken. De maand oktober is vakantie in thailand en hierna komt de nieuwe lichting waar we ook rekening mee moeten houden. Dus dat is nog even afwachten.

wat voor komende weken de planning is:
ma, di, woe stagelopen
don vrij om aan opdr voor fontys te werken
vrij : universiteit
weekend vrij

Verder is het met Marie-louise heel gezellig! Zijn vanmiddag creatief aan de slag geweest. Hebben gezellig zitten te mozaieken :D

Owja ik ben ook al herkend door mensen, de eigenaars van de nederlandse supermarkt zeiden meteen, he ben jij er weer, met hoeveel meiden zijn jullie dit keer. Als we stokbrood, frikandellen of kroketten wilde, moesten we t maar laten weten, ze maakten het wel warm voor ons..

voor nu weer ff genoeg info, zoveel hebben we niet beleefd. haha zodra er weer leuke/spannende/enge/grappige dingen zijn gebeurd dan laat ik jullie dat natuurlijk weer weten!

Liefs kus katja..

  • 08 September 2009 - 13:43

    Pap:

    Natuurlijk weer als eerste echter dat komt dat ik op kantoor ben en internet continue open heb staan.
    Doeiiiiiiii...

  • 08 September 2009 - 14:50

    Susan Cr,:

    Katje, leuk om je verhalen te lezen! Vooral omdat ik alles natuurlijk voor me kan zien.... Geniet er van ;) Liefs, Susan

  • 08 September 2009 - 15:08

    Miran:

    Hee!

    Echt super leuk om dit allemaal zo te kunnen lezen, maar ik moet je wel zeggen... Ik word er jaloers van!!!
    Geniet dus maar voor 2 :P

    Xx Miran

  • 08 September 2009 - 17:41

    :

    Hey Katja,

    Nice fijn dat het zo goed klinkt... zeker ook belangrijk als dadelijk de grote groep nog komt... Jammer van de middelbare keertje kijken is leuk maar 3 weken is inderdaad niet waarvoor je daar bent... Hopelijk krijgen jullie het geregeld... Ik ben begonnen in mijn eigen groep 7 :D het is heftig, maar wel super leuk ;)... Geniet van je tijd en ik kijk uit naar het volgende verhaal...

    xx Krista

  • 08 September 2009 - 20:49

    Servie:

    nou als er bitterballen en bier zijn kan er toch niets meer mis gaan?
    hou je taai,
    groeten Servie

  • 09 September 2009 - 06:48

    Knuffelbeertje:

    die frikandellen en kroketten spreken mij ook wel aan!
    moet echt genieten zijn daar!
    ik begin je wel al te missen :(

  • 10 September 2009 - 13:12

    Anke:

    Typisch weer Thailand zou je zeggen he? Planningen veranderen zodat je voorbereiding op het eerste moment nutteloos lijkt :D!
    Hou je er wel rekening mee dat de Nederlandse snacks in Thailand meestal niet hetzelfde zijn als bij ons... :$ heb er nl al ervaring mee!
    Hopelijk verloopt alles naar wens in het gezellige Cha-am en ik ben alweer benieuwd naar de rest van je avontuur!
    Succes in het warme Thailand en groetjes uit het miezelige, bewolkte, grauwe, niet zonnig Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 49282

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: