update met van alles en nog wat! - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu update met van alles en nog wat! - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

update met van alles en nog wat!

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

25 September 2009 | Thailand, Cha-am

Hallo hallo

Hier ben ik weer!

Ik zal even kort vertellen wat ik de vorige week en deze week qua stage heb gedaan.

Vorige week zijn we gestart op de middelbare school. Hierover heb ik toen vermeld dat dit niet was wat ik wilde.. Dit is het nog steeds niet maar we hebben wel gewoon de rest van de tijd daar stagegelopen. Sommige uren waren erg leuk omdat we lekker gek konden doen met de studenten. (dit lukt alleen in de brugklas, die zijn nog lekker jong en doen lekker gek mee.) Die gaan net zoals ons op de stoel staan om te schreeuwen welke kleur ze hebben bij het spelletje. De rest is amper te motiveren tot een spelletje..

Afgelopen maandag zijn we gaan kijken op de basisschool waar we na de vakantie gaan stagelopen.(dit is ook alleen maar gebeurt om dat iemand weigerde ( in goed overleg) om naar de middelbare te gaan) Hier in thailand hebben ze ook een vakantie, netzoals wij de herfstvakantie hebben.
Verder hebben we maandag en dinsdag weer les gegeven op de middelbare school.
Donderdag hadden we een vrije dag en vandaag zijn we naar de uni geweest. Waar we engelse les hebben bijgewoond van een amerikaanse leraar.hij was zo gek als een deur! Wat een humor! Hij liep bij het oefenen van de dialogen tegen dezelfde problemen aan als wij op de middelbare school. Dat was wel leuk om te zien..haha

komende week gaan we 3 dagen naar de universiteit omdat de middelbare school een soort van toetsweek heeft.

Okey verder genoeg over de middelbare school.

Nog wat weetjes:

* ik heb super schoenen laten ontwerpen in thailand en deze zijn ook gemaakt! Hendig ruig en heel bont. Heel katja-achtig! (foto's komen nog, krijg hier niks upgeload)Deze schoenen waren in verhouding best duur =8 euro.. tja daar liet ik ze niet voor liggen.
* ik heb nog een 2de paar schoenen laten ontwerpen, deze kan ik zondag ophalen. Het super vette van deze schoenen is dat de linker en de rechterschoen compleet verschillend zijn..gewoon omdat ik dat leuk vind!

* we hebben de douche gesloopt. De douchekraan zat al aan touwtjes vast en moesten heel voorzichtig doen want de leiding was heel breekbaar. We hebben per ongeluk iets te hard aan de kraan gezeten. Dus we kunnen nu douchen als we de hoofdkraan aanzetten, want anders spuit het water alle kanten op de hele dag. Dus ik was blij dat ik wist waar de hoofdkraan zit. Het goede nieuws is dat binnen nu en 5 weken de douche gemaakt wordt..haha

* dat we hier ook nederlandse regenbuien kennen. van 2 a 3 uur regen. Van de week hebben we zelfs storm gehad. Helaas hing onze was buiten, wel onder een afdakje maar was niet droog te krijgen, omdat het heel vochtig was.

* de markten nog steeds aan te raden zijn maar dat we nog niet veel gekocht hebben! jaja ik ben trots op mezelf.

* je in de zee niet even lekker gaat zwemmen om af te koelen.. Het water is erg warm!

* Je in de zee moet uitkijken omdat er vrij veel kwallen zwemmen. En dan hebben we t over kwallen van een doorsnee van 40 cm. Groot dus!

* we de airco in onze slaapkamer tussen de 25 en 27 graden zetten zodat de klap niet zo groot is als wij de kamer uitgaan.

* we heel veel lol hebben met elkaar!

* we elke avond gaan uiteten en als we het restaurant binnenkomen al ons drinken bijna op de tafel staat.. (hoezo een vast restaurant)

* ik om dit moment in het internetcafe lekgeprikt wordt door de muggen!

* dat ik het heel leuk vind dat er mensen berichtjes achterlaten op mijn site, me mailen, me smsen en bellen.

* ik nu ga afsluiten omdat ik even niet meer weet wat ik moet vertellen.

* ik van de week even een link probeer te plaatsen met foto's waaronder ook mijn vet ruige schoenen!

groetjes
Kus en liefs Katja

  • 25 September 2009 - 14:52

    Miran:

    Mss een keer de eerste :P
    Echt nog steeds super die verhalen. Zou willen dat ik er ook weer bij was...
    Xx

  • 25 September 2009 - 15:10

    Britt:

    Hee Meisje!
    Leuk verhaaltje weer!
    Kzie het allemaal zo voor me wat je geschreven hebt! Nice nice!
    Geniet er van!
    Liefs Xx Britt

  • 25 September 2009 - 15:21

    Pap:

    Nu eens niet het eerste. Tja ik moet nog (af en toe) hard werken en allerhande besprekingen aflopen. Tja het kwartaaleinde nadert en dan weet je wel dat de werkuren weer oplopen richting 10 uur per dag of zo. Echter niet getreurd daarom want die uren compenseer ik wel als ik komende maand richting Cha-am uitkom.
    Wil je al je kompanen erop attenderen dat mam en ik met ze wil gaan uiteten (dus Sutipon etc. en niet te vergeten natuurlijk Marie-Louise !!)


  • 25 September 2009 - 18:10

    Servie:

    Probeer het eens met een quiz met prijzen of anders gewoon karaoke
    er moet toch beweging in die Thais te krijgen zijn.
    Tot meer nieuws en hou je taais

  • 25 September 2009 - 18:20

    :

    Hey Katja,

    Goed dat jullie er het beste van maken wat stage betreft... Fijn dat jullie toch nog naar de basisschool kunnen... Ik ben echt super benieuwd naar je nieuwe schoen... Ik was al blij met mijn special edition all stars uit Canada... Maar die van jou is nog vetter!!! Geniet nog maar lekker van alles...

    xx Krista

  • 26 September 2009 - 08:20

    Fabienne!:

    Ha Meissie,

    Zo ik ben boven theewater (behalve mijn stem!!!)! Wat een geweldige bruiloft. Ik zal de foto's mailen! K heb me prima geamuseerd.. Alweer een verhaaltje, maar inmiddels wist ik al veel door het uitgebreide telefoontje..hihi! We zijn nu wel op de hoogte met alle weetjes.. leuk idee! Ik wens jullie een heel fijn weekend en tot gauw..

    Liefs van mij & Patje

  • 06 Oktober 2009 - 16:36

    Anke:

    Hey Katja wat een verhaal alweer! Ik loop (zoals gewoonlijk) weer eens achter met het lezen van je verhalen :$ shame on me again!
    Ben wel reuze benieuwd naar je nieuwe stappers ;)
    (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 49405

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: