foto's - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

foto's

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

30 September 2009 | Thailand, Cha-am


Hallo lieve mensen,

Even nog een kort berichtje van mij.

Vandaag is het wonder geschied! Onze douche is gemaakt. Het was de laatste dagen ook wel heel erg. We moesten de waterleiding terug de muur in duwen en vasthouden wilde we water uit de doucheknop krijgen.. Maar dat probleem is dus verholpen.

We hebben 3 dagen engelse les gevolgd op de Uni bij onze gewaaide ameriaan. Vandaag hadden alle toekomstige studenten een universiteits t-shirt en broek aan. De t-shirt zagen er erg grappig uit, dus uiteindelijk hebben Marie-louise en ik ons ook een t-shirt en broek gevraagd. De broek is een broek die je bij de taille moet knopen en is 1 maat. Hij is echt afschuwelijk, kan ook zijn dat we de goede manier van knopen nog niet geleerd hebben! Tshirs zie foto.. dus officeel horen we nu bij de opleiding voor flight attented (stewardes).

Ik heb ook fotos van mijn schoenen gemaakt voor de liefhebbers.

Owja dit weekend ben ik een weekendje weg. Ik ga naar een eilandje toe. Als het goed is, is t zaterdag volle maan, dus we gaan opzoek naar een fullmoon party op ons eilandje. Ik ben eens heel benieuwd.

Lieve mensen dit was het dan voor even.
hieronder de link met foto's
http://www.mijnalbum.nl/Album=FOFURRGK


kus en liefs

Katja

  • 30 September 2009 - 14:19

    Fabienne!:

    Gelukkig is de douche gemaakt, anders even denken aan de douchedruppel van dansspetters, 1 druppel op je hoofdje laten vallen en je kunt je hele lichaam wassen..hihi! Geniet van het weekendje weg, dan zal ik dat ook doen :)!

    Liefs

  • 30 September 2009 - 14:41

    Britt:

    Leuk om de foto's te zien! En wat een geweldige schoenen, echt iets voor jou haha!
    En tjah, als de pabo echt niets is voor je, kun je nog altijd de lucht in gaan he!
    Have Fun! Xx

  • 30 September 2009 - 15:37

    Pap:

    Je ziet de kwartaalafstemming begint al zijn tol te eisen. ik ben al niet meer de eerste en ook al niet meer de tweede. Je ziet "ik heb amper tijd om aan mijn dochter te besteden",
    maar niet getreurd nog 22 dagen en we zijn weer ff bijelkaar.

  • 30 September 2009 - 16:28

    :

    Heey Katja,

    Fijn dat je douche het weer doet... Kun je weer fris voor de dag komen ;)... Ik ben echt in love met je schoenen... Ze zijn echt geweldig... Welke maat heb je??? Ik stel me beschikbaar voor op zijn minst 1 paar ;)... Geniet lekker... Laat het ff weten als je een manier hebt gevonden om die broek stijlvol te dragen :P...

    xx

  • 01 Oktober 2009 - 06:40

    Mam:

    De schoenen zijn echt heel leuk. Hoeveel paar gaat dat worden?
    Wat een geluk dat de douche het weer doet. Toch best wel snel voor daar.
    Geniet van je weekendje weg.

    Kus, knuffel

  • 01 Oktober 2009 - 17:23

    Oompje:

    Hoi Katja,

    Mooie schoenen hoor, ik zag ze alleen niet in de rij schoenen op de gang staan. Dat de douche weer werkt is ook handig voor pap en mam als ze straks bij jou komen logeren. Geniet van de 5 weken vakantie en zeker als pap en mam er zijn

  • 06 Oktober 2009 - 16:40

    Anke:

    Oh ik ben jaloers op je nieuwe schoenen! Vooral die met die bloem (lilawadee) zijn mn favoriet! Gelukkig kunnen jullie weer lekker douchen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 49278

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: