Thailand is soms ook K*T - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu Thailand is soms ook K*T - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

Thailand is soms ook K*T

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

06 Oktober 2009 | Thailand, Cha-am


Lieve mensen,

Even een heel kort berichtje,want ik wil er ook niet teveel over uitweiden!

Maar thailand is dus soms ook echt K*T

Het is heel rot als jij 10.000 KM van je familie zit en je opa overlijd! Heel K*T

Wat ook heel K*T is als je zoverweg zit en je voelt je echt heel ziek! Je hebt t idee dat je hoge koorts hebt, soms heel koud en soms gloeiend heet, barstende hoofdpijn voor een aantal dagen en spierpijn.. Dus je gaat al na 1,5 dag naar de dokter. (ik ga zelden of nooit naar de dokter alleen als de nood heel hoog is). Dus bloedprikken en de volgende dag terug.
Ofwel een of andere bacteriele luchtweginfectie, en ben terug naar ons resort gegaan met een rataplan van gigantische pillen!


tja soms heb je van die momenten dat alles K*T is..dus dat wil ik ook met jullie delen.

kus liefs katja

  • 06 Oktober 2009 - 11:16

    Christine:

    Lieve Katja, wat vreselijk om te horen dat je opa is overleden. Mijn oprechte medeleven voor jou en je familie. Het verlies en het verdriet met elkaar kunnen delen is dan inderdaad heel fijn en dat gaat met 10.000 km ertussen natuurlijk niet zo lekker. En dan ook nog ziek! Meid, kruip lekker onder de wol, zweet en jank het eruit en weet dat er mensen zijn die aan je denken en van je houden waar je ook bent. Dikke knuffel.

  • 06 Oktober 2009 - 11:18

    Divina:

    Hey lieverd,

    Ik had je net proberen te bellen, maar je telefoon was uitgeschakeld. Vind het echt heel erg naar voor je! En heb een kaarsje gebrand.
    Ik hoop dat deze warme troostende knuffel naar jou toe wilt zwemmen... zodat je misschien een beetje troost hebt in deze nare en moeilijke dagen!

    Liefs Divientje..

  • 06 Oktober 2009 - 11:19

    Susan:

    Katja! Heel veel sterkte... Liefs, Susan

  • 06 Oktober 2009 - 11:35

    Boy:

    Hey Katja,

    Sterkte met het verlies van opa!!

    Boy en Familie

  • 06 Oktober 2009 - 12:34

    Esther:

    Heel veel sterkte meis! We denken aan je!

    dikke knuffel

  • 06 Oktober 2009 - 14:01

    Miran:

    Heel veel sterkte... Komt uiteindelijk allemaal goed. Die pillen gwoon nemen en dan wordt je vanzelf weer beter! Krijg je toevallig ook zo'n joekel van een ziekenhuispak aan :P?

  • 06 Oktober 2009 - 15:28

    Anouk Frissen:

    Beste Katja,

    Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd! Ik zal aan je denken... Tevens veel beterschap!

    Liefs, xx

  • 06 Oktober 2009 - 15:51

    Susan K.:

    Lieve Katja,

    Gecondoleerd en veel beterschap. Ik denk aan je!

    xx

  • 06 Oktober 2009 - 16:31

    Fabienne,:

    Lieve Katja,

    Heel veel sterkte in deze moeilijke en vervelende periode! Gelukkig heb ik je vanmorgen (voor jou middag) even aan de telefoon gehad! Dat was zeer prettig. Ik houd je van alles op de hoogte.

    Veel liefs

  • 06 Oktober 2009 - 16:42

    Pappa Van Fabienne:

    Hoi Meid
    Waren gisteravond even bij pap en mamivm overlijden van opa.
    Was naar omstandigheden wel goed met ze Hoop dat het met jouw ondanks het verlies van opa goed gaat.Moet maar denken binnenkort is pap en mam bij je.Hoorde van pap dat het met de zieke Katja al iets beter ging.Hou de moet er in en nogmaals veel sterkte.

    Groeten en een dikke kus.

  • 06 Oktober 2009 - 16:42

    Anke:

    Hey mup...
    Fabiënne heeft me al goed op de hoogte gehouden. Via deze weg wens ik je dan ook ontzettend veel sterkte!!
    Vanuit Nederland denken we aan je! Ik zal een kaarsje voor je aansteken dat je weer gauw bent opgeknapt! Mup hou je taai en alles kump goot!!!

  • 06 Oktober 2009 - 17:35

    :

    Lieve Katja,

    Gecondoleerd met het verlies van je opa... Dan is Nederland inderdaad heel erg ver weg... Heel veel sterkte en beterschap... Remember na regen komt zonneschijn ;)..

    Liefs Krista

  • 06 Oktober 2009 - 17:35

    Britt:

    Hee Meisje,
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
    Ik wou je ook nog even laten weten dat ik je smsje ontvangen heb!
    Ik heb van Fabienne gehoord wat er morgen allemaal gaat gebeuren, fijn dat Fab dat doet!
    Meis, hou je taai en als het niet gaat weet je ons te vinden he!!
    Liefs Xx

  • 06 Oktober 2009 - 18:48

    Suzanne:

    Hoi Katja,

    Ik wil je namens ons allemaal ook heel veel sterkte wensen! Ik hoop dat je snel weer beter bent. En sterkte met de pillen. Ik zal aan jullie denken morgen.

    Suzanne en familie

  • 06 Oktober 2009 - 18:49

    Frans:

    Hi Katja,
    Tja al leef je honderd jaar je zult aan dit soort k*t gebeurtenissen nooit wennen, het blijft moeilijk al probeer je het te relativeren met de leeftijd die iemand heeft kunnen bereiken. Het gevoel dat je niet meer samen kan zijn zal nog wel vaak bij je opkomen. Maar vergeet niet dat de herinneringen over hoe mooi het geweest is een goede steun zijn voor nu en in de toekomst. Nammon en ik wensen jou dat je snel hersteld van je lichamelijke ongemakken zodat je onze zwemafspraak kunt nakomen.
    Zal ook proberen je met het golf karretje op te halen zodat je voor het zwemmen niet al te moe wordt.

    gr Frans

    ps vergeef mijn lompigheid ook natuurlijk veel sterkte voor je familie

  • 06 Oktober 2009 - 19:22

    Frans:

    ps je vader sponsort je voor een nieuw badpak (heeft hij mij in vertrouwen verteld

    gr Frans

  • 07 Oktober 2009 - 21:01

    Joyce:

    Hey muts,

    Echt verschrikkelijk allemaal voor je. Wou dat ik je kon helpen. Je weet als der wat is je kunt het me altijd zeggen en bel je meteen op. Sterkte met alles en ik bel je morgen wel effe.
    Dikke knuffel en veel sterkte met alles.
    Wij denken hier ook aan je.

    xxx
    Joyce

  • 08 Oktober 2009 - 09:13

    Jane:

    Lieve Katja,

    Gecondoleerd met het verlies van je opa. Natuurlijk helemaal niet fijn dat je nu zo ver weg zit van het thuisfront, hetgeen waar je nu het liefste zou zijn. Meid, ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik denk aan je!!

    Daarnaast wens ik jou ook veel beterschap. Hopelijk knap je gauw weer op. Het is wel een geruststelling voor ons dat jij je wel kunt 'hendelen' daarzo!!

    Lieve katja, doe rustig aan en neem te tijd om alles te verwerken. Uit herinneringen kun je veel koesteren, hetgeen ook veel steun en rust geeft!!

    Liefs en dikke kus Jane

  • 10 Oktober 2009 - 12:00

    Roy En Nelly Weeren.:

    dank je wel Katja voor de mooie kaart we vonden het heel leuk.
    we hebben gehoord dat je ziek bent en dus veel beterschap wensen je:

    oma en opa simpelveld

    ps:wij zijn trots op deze naam.

  • 11 Oktober 2009 - 08:28

    Ley:

    hoi katja alles goed met mij gaat alles goed op school noch bedankt voor de kaart doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 49401

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: