update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

update

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

15 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo Lieve mensen

Als allereerste wil ik alle mensen heel erg bedanken voor de reacties die er op mijn vorige bericht zijn gekomen. Super lief dat jullie masaal gereageerd hebben.

Over mijn gezondheid kan ik ook weer heel kort zijn. Na die gigantische pillen kuur ben ik weer beter. Soms hoest ik nog een beetje maar dat heeft meer te maken met de airco en buitentemperatuur.

Na koh Tao, zijn we terug naar cha-am gegaan.HIer hebben we ons een aantal dagen flink op de studie gestort. (dit hoort er ook allemaal bij) Maar sinds vanmiddag zitten we weer in bangkok. De vriend van Marie-louise komt zaterdag aan en die vertrekken maandag richting Phuket. En mijn ouders komen me volgende week opzoeken.

Was trouwens maar goed dat ik vandaaag met mn lieftallig vadertje heb gebeld want anders stond ik de verkeerde dag op het vliegveld ze op te wachten. Ik was helemaal in de veronderstelling dat ze volgende week vrijdag zouden landen op Bangkok. Maar ze komen donderdag al aan. (dus broertje je hebt eerder rust van ze!)

Trouwens ik zit weer gewelding in bangkok. Op Koa San road, de backpackers straat, straatmarkt de hele dag door. goedkope topjes, truitjes, bikinis enz. Maar helaas, Ik heb alleen mijn backpack bij me en die zit al vol... Slecht gepland van mij..haha Maar wel beter voor mn beurs.

Wat ik komende dagen allemaal in bangkok ga doen....geen idee.. ik ga weer sightseeing doen als pap en mam er zijn.

nu zij jullie weer op de hoogte dat met mij alles goed gaat. Dat ik nog leef, en dat thailand nog altijd super bevalt, en ik dus nog even hier blijf!

doei Kus katja

Ik zet morgen ff een link met fotos bij dit verhaaltje..heb nu mn kabeltje niet bij me!


  • 15 Oktober 2009 - 13:59

    Miran:

    Gelukkig gaat t weer beter! Ben nog steeds kei jaloers... Nu niet alleen op jou, maar ook op je ouders... Wil ook weer terug, haha!!
    Veel plezier nog!!
    XX

  • 15 Oktober 2009 - 14:07

    Pap:

    En nu als eerste. Er was nog iemand veeeeeeel sneller.
    Het is maar goed dat ik af en toe met Katja bel want het zou een echte stunt zijn: Katja een dag te laat op het vliegveld en dan ook nog die dure kamer - die ik vanuit Nederland voor haar gereserveerd heb - zou dan ook voor niets zijn geweest. Die dure kamer heb ik geboekt voor haar omdat wij ook onze intrek nemen in dat hotel voor 4 nachten.
    Meid, hou je taai weij zijn er bijna en mijn Q-werk zit er weer op. Nog enkele rapportjes, opruimen enzo.
    Tot DONDERDAG-MORGEN de 22 oktober !!!!!!!


  • 15 Oktober 2009 - 14:17

    :

    Hey Katja,

    Goed om te horen dat je weer beter bent!!! Alweer volop bezig zo te lezen... Lekker zo'n paar daagjes winkelen, sightseeing etc... Heel veel plezier met je ouders en de rest van de tijd natuurlijk ook!!!

    xx Krista

  • 15 Oktober 2009 - 19:48

    Joyce:

    Hey Keend,

    Fijn om te horen dat weer alles beter gaat met je. Veel plezier nog daar in bangkok en veel plezier met je ouder. Ik zie ze waarschijnlijk van het weekend nog.

    xxx
    Joyce en Pascal

  • 19 Oktober 2009 - 19:41

    Gerdien Dohmen:

    Hallo Katja,

    Wel een late reactie, maar ik heb al een aantal keren naar je reisverslag gezocht, maar kon steeds niets vinden. Nu dus wel. Heel veel plezier als je ouders komen. Ik kreeg vandaag nog een mail van je vader. Of Paul de kever nog eens komt ophalen. Dat zou na de vakantie zijn. Maar ja, na welke vakantie??? Moet je heel duidelijk met Paul afspreken.
    Bedankt voor de kaart en Chico vroeg waarom hij geen knuffel krijgt.

    Groetjes,

    Gerdien

  • 20 Oktober 2009 - 05:01

    Fabienne!:

    Woei woei woei lieverd, nog dik 2 dagen en dan zijn pap en mam bij jou. Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik hoop dat jullie 2 heerlijke weken samen zullen hebben met veel gezelligheid en vooral dat jullie van elkaar zullen genieten en veel leuke dingen doen! Ik ga vanavond nog even op de thee..hihi! Maar ik weet zeker dat wij ons de komende weken zeker nog spreken..hihi!

    Veel liefs van mij,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 49390

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: