bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

bangkok

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

20 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo Lieve mensen

Even een kort berichtje vanuit Bangkok!

Ik zit nu even een paar dagen alleen in bangkok (niet tegen oma zeggen)
Marie-louise en Johan zijn gisteren naar phuket gevlogen. Maar er is aanspraak genoeg in het hostel waar ik zit. Heel veel backpackers en jongeren rond mijn leeftijd. dus dat is wel gezellig.

gisteren lekker relax gedaan. Beetje de buurt onveilig gemaakt, naar de kapper geweest (was echt nodig), heel duur gegeten-> dus niet 25 baht ofwel 50 cent. was een beetje pittig, maar je moet er wat voor over hebben. gisteravond nog ff geinternet, moest namelijk even boer zoekt vrouw kijken. moet toch een beetje op de hoogte blijven van alles.
Daarna beneden in het hostel met wat mensen dvd gekeken.


Vanochtend eens opgestaan en gaan ontbijten. hierna een taxi genomen naar de dierentuin. Die moet ik toch ook eens gezien hebben in thailand.
Dierentuin was soms een beetje chaotisch.Mensen fietste er,er reden taxi's, er reed een dierentuin treintje, veel werkverkeer enz.
Verder zaten er wel de nodige dieren in de dierentuin..soms wel op een klein stukje veel dieren, dat is bij ons in nederland wel anders..daar hebben ze iets meer ruimte. Maar uiteindelijk heb ik toch een uur of 4 door de dierentuin gelopen.

Terug op koa san road, ben ik door de straten gaan struinen..Toen kwam ik een supermarkt tegen die een soort vleesafdeling hadden, die er goed verzorgd uitzag..Met overheerlijke soort van boterhammenworst..Heb in geen weken meer vleesbeleg gehad op mn brood..dus boterhammenworst besteld en deze lekker op de hand gegeten..Net een blij kind wat een plakje worst van de slager kreeg.


zoals eerder beloofd nu wel een link met wat foto's..hier staan er nog van koh tao bij, bangkok en de dierentuin van vandaag!
link foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OFDD7NZ8

liefs en kus Katja

P.S Chicco mocht jij mijn site lezen dan krijg jij van mij een hele dikke knuffel de volgende keer dat ik je zie..dan hoef je niet jaloers te zijn op Ayla

  • 20 Oktober 2009 - 11:58

    Boy:

    heey katja,

    Leuk te horen dat het je goed bevalt in Bangkok. Mij beviel het daar ook prima. Vooral de Thaise massage's. Ps de balletjes show al gezien? hahaha. Veel plezier daar nog. Groetjes Boy

  • 20 Oktober 2009 - 17:24

    :

    Hey Katja,

    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt... Zal niks tegen oma zeggen ;)... Geniet nog maar lekker van je tijd daar...

    xx

  • 20 Oktober 2009 - 17:50

    Servie:

    het is maar goed dat je niet weet wat in die worst zit want volgens mij bestellen ze bij de dierentuin
    in ieder geval heel veel plezier de komende dagen met je ouders

  • 20 Oktober 2009 - 18:23

    Sandra:

    Hihi, ik heb je oma gebeld mwoahahaha! Fopje!
    Ooh lekker boterhammenworst, hoop dat je er echt van genoten hebt. Dat was altijd tof he als je vleesje kreeg van de slager!jeugdsentiment! Check je mail maar, heb ff gereageerd op je sms, super leuk die sms!!
    Daaaag poepie

  • 20 Oktober 2009 - 20:10

    Oompje:

    Hoi Katje,

    Geniet de komende dagen nog maar goed in Bangkok want als donderdag mam en pap aankomen is het vrije leven voorbij.Dan moet je weer in het gareel.

    Heel veel plezier de komende weken met mam en pap en let goed op dat ze niet te veel kopen.

    Oompje

  • 21 Oktober 2009 - 16:28

    Esther:

    Hee Katja,

    vandaag viel jouw kaartje in de bus! Leuk zeg! Kan die wederom op t prikbord! hihi Ik heb alleen maar vakantie/buitenlandstageskaartjes van jou hangen! Moet eens gaan opruimen anders past er niks meer bij! Misschien zit er heel ver onder ook eens een vakatiekaart van iemand anders ;)

    Fijn om te horen dat alles weer helemaal goed met je is!

    ik wens je samen met paps en mams een paar hele fijne weken daar!

    Maar dat zal wel lukken he!

    groetjes, Esther


  • 21 Oktober 2009 - 18:28

    Stephanie:

    Heej Katja,

    Wij mogen ook een ticket gaan boeken:)
    We zullen rond 25 mei vertrekken en rond 16 augustus terug komen....

    Veel plezier nog... en de echte MUST hoor ik nog wel...

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 49420

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: