bangkok en dolfijnen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu bangkok en dolfijnen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

bangkok en dolfijnen

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

27 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve mensen

Hier weer een berichtje uit thailand.

Afgelopen donderdag heb ik mijn ouders van het vliegveld opgehaald. Hierna naar khoa san road gegaan.Spullen op de kamer gelegd en gaan lunchen.Hierna een beetje door de straat en omliggende straatjes gelopen. Pap en mam zijn nog even gaan liggen om vervolgens 's avonds na t eten toch maar eens Milano (kleermaker) binnen te lopen..Tja pap wilde nog een pak. Maar uiteindelijk was iedereen tevreden.Pap een nieuw pak, Mam een giletje en een nette broek. En ik... Ik zei de gek.. een nette broek, met bijpassend jasje en bijpassend giletje. Dus iedereen blij!

vrijdag in Bangkok
Vandaag de bezienswaardigheden WatPo, Wat Arun, Grand Palace en Wat pra khao. Hierna terug naar t hotel ff zwemmen. Hierna nog ff naar de kleermaker even alles passen, of er nog iets korter,langer of smaller gemaakt moet worden. en 's avonds naar de NightBazaar Patpong gegaan. Deze nightBazaar staat meer bekend om de liggen dan de markt zelf. De nightbazaar ligt in de straat waar alle nightclubs en striptenten liggen. Dus als je links of rechts ff de kroeg in kijkt zie je de meiden aan de palen dansen, natuurlijk schaars gekleed.

Zaterdag in Ayuttaya
Vandaag hadden we en excusie geboekt naar Ayuttaya. Ayuttaya is de oude hoofdstad van thailand.Hier vanalles bekeken. 's avonds naar MBK geweest om te shoppen en lekker te eten.

Zondag in bangkok

Beetje uitgeslapen, ontbeten en op pad gegaan. We zijn te voet gestart naar een tempel (hebben geen naam kunnen vinden,in de buurt van de golden mountain)
Hierna doorgelopen naar de Golden Mountain. Hier een taxi genomen naar de bayoki tower (hoogste gebouw van bangkok) Hier hebben we genoten van het uitzicht over de stad. Hierna nog doorgegaan naar de chatuchak weekend market! Tuurlijk hebben we hier wat gekocht..hahahaahah

Maandag naar chantaburi

Vandaag de bus naar chantaburi genomen. Chantaburi is een plek waar amper toeristen komen en niet eens beschreven staat in een reisgids. Na een bustrip van ruim 3 uur zijn we dan aangekomen op de plaats van bestemming. Hier een tuktuk geregeld om ons naar een hotel te brengen.
Nu vraag je je misschien af wat we hier doen. We zijn hier maar met 1 doel. Ik wil zwemmen met dolfijnen. Dit is nog een verjaardagscadeautje van mn ouders. Eerst zou ik dat afgelopen zomer gaan doen in mexico, maar daar betaalde je omgrekend 120 euro voor 10 min ''zwemmen met dolfijnen''. Dus dat was een beetje te veel van t goede, dus ik mocht t in thailand doen. Heel wat goedkoper en ook nog 1 uur lang!

Vandaag!!

JOEPIE ik heb vandaag gezwommen met DOLFIJNEN. SUPER RUIG
Ik heb een aantal keren aan de vin mogen hangen zodat de dolfijn mij kon rond trekken, ik heb kusjes gekregen, ik heb ze geknuffeld enop schoot gehad (was behoorlijk zwaar), ik heb ze trucjes laten doen. Echt super.. Een hele ervaring en belevenis. Natuurlijk pap en mam veel foto's laten maken.


Maar de pech is ik kan hier in het internetcafe geen foto's uploaden. Dus op de foto's moeten jullie nog even wachten!

Verder alles goed hier! is erg gezellig met pap en mam.

kus en liefs Katja




  • 27 Oktober 2009 - 13:34

    Oompje:

    Ja nu ben ik de eerste. Nog heel veel plezier met mam en pap en geniet er van. Bel zondag.

  • 27 Oktober 2009 - 14:20

    Krista Brentjens:

    Hey Katja,

    Wow echt mega tof!!! Ik echt wel jaloers... Zwemmen met dolfijnen staat nog hoog op mijn lijste van things I must do before I die ;)... Ik kan niet wachten tot we de foto's kunnen bewonderen... Nog heel veel plezier samen met je ouders en daarna natuurlijk ook :)...
    Ik kijk alweer uit naar het volgende verhaal...

    xx

  • 27 Oktober 2009 - 15:50

    Miranda:

    Hee!

    Echt super leuk dat je nu wel met dolfijnen hebt gezwommen. Veel plezier nog en doe je ouders de groetjes van mij!!

    Xx

  • 27 Oktober 2009 - 17:14

    Fabienne,:

    Hey Mupke, paps en mams,

    Dat is nog eens een heerlijke vakantie! Allemaal leuke dingen zijn jullie aan het doen! Super zeg. Ik ben benieuwd naar de foto's, en straks naar de verhalen van paps en mams! Geniet er nog maar van, want voor je het weet is alles weer voorbij! Doe de groetjes aan paps en mams, en ik bel je deze week!

    Liefs en een dikke knuffel

  • 28 Oktober 2009 - 19:05

    Suzanne:

    Hoi Katja,

    Klinkt gaaf! Ik ben jaloers! Veel plezier nog!

    Groetjes, Suzanne en fam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 49402

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: