pattaya en terug in cha-am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu pattaya en terug in cha-am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

pattaya en terug in cha-am

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

02 November 2009 | Thailand, Cha-am

Hallo lieve mensen
Hier ff een klein berichtje
na het dolfijnen zwemmen zijn we door gegaan naar pattaya. In de trotter beschreven als een plaats waar je beter niet kunt komen omdat hier de meeste hoeren per vierkante meter rondlopen.. Maar een beetje trotter wilt dit natuurlijk wel zien. Dus wij naar pattaya..
Het is echt vreselijk. Zoveel striptenten, seksclubs en hoeren heb ik nog nooit gezien.
Dus daar zijn we ook maar kort gebleven. zelfs het strand van pattaya beviel ons niet. Dus we hebben een paar keer de boot( 50 min) naar een eiland in de buurt genomen om daar te gaan zwemmen en zonnen. Bij dat eiland kon je ook met een helm en zuurtsofslang op de bodem van de zee lopen..hendig ruig.. check maar de foto's
Nu ben ik weer in cha-am samen met mn ouders. vandaag weer naar de middelbare school geweest
voor fotos:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7WKAYSCN
kus liefs katja

  • 02 November 2009 - 11:42

    Schatje:

    jeej, eindelijk als eerste een berichtje bij mijn knuffelbeertje :)

  • 02 November 2009 - 11:44

    Lieverdje:

    owja, ik zal natuurlijk ook een reactie geven:
    super leuk allemaal daar zo te lezen! zorg dat die kindjes op die school veel leren eh! zoals kleurtjes en ogen enzow! hmm, volgens mij begrijpt niemand waar ik hier over schrijf maar dat maakt niet zoveel uit.
    tot snel! x

  • 02 November 2009 - 17:46

    Stephanie:

    Heej Katja,

    echt super, en ook echt mega leuke foto's...
    Krijg nu steeds meer zin om te gaan:P

    Veel plezier nog...

    xx

  • 02 November 2009 - 18:23

    Krista Brentjens:

    Hey Katja,

    Wat een geweldige foto's super!!! Ik ben mega jaloers... Geniet nog maar lekker!!!

    xx

  • 02 November 2009 - 19:00

    Fabienne :

    Ha Mupke,

    Dat ziet er allemaal weer super uit. Echt leuke foto's!

    Tjah de striptenten, wat moet ik ervan zeggen! Heb ervaring gehad (door de telefoon)..hihi! Och zo beleef je nog eens wat in een ander land. Nu vergelijken met Nederland???

    Geniet van het laatste weekje met paps en mams samen.

    Liefs van mij,

  • 03 November 2009 - 18:24

    Britt:

    Hee jij daar!
    Boh, sjieke foto's hoor, ben jaloers hoor!!
    Hier gaat alles zijn gangetje, langzamerhand de kinderen gek maken met de Goedheilig man haha!
    Groetjes aan je ouders en geniet er nog ff van!
    Liefs Xx

  • 08 November 2009 - 15:52

    Sandra:

    Hey meis!
    Wat een geweldige foto's! Echt fantastisch!

    Grtzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 49418

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: