planning komende weken - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu planning komende weken - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

planning komende weken

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

08 November 2009 | Thailand, Cha-am

Hallo Lieve mensen

Even een berichtje om de planning van de komende weken door te geven.

Afgelopen week zijn we weer begonnen met stage te lopen op de middelbare school. Dit was op maandag en dinsdag. dinsdags is ook mn moeder meegeweest om te kijken enz.

Woensdags zijn we eindelijk maar dan ook echt eindelijk begonnen op de basisschool. dit werd ook echt tijd! Donderdag zijn we hier ook naartoe geweest. (mam is ook weer meegeweest)

Ook hebben we deze week 5 nieuwe pabostudenten van venlo erbij gekregen in het huisje. Ze zijn in totaal met 9 mensen. Dit was natuurlijk voor beide partijen wennen.

Maar ook onze planning voor de komende weken is verandert

Op maandag gaan we nog altijd naar de middelbare school. Maar we gaan hier alleen maar les geven aan de 1ste en 2de jaars, omdat dit niveau te vergelijken is met de basisschool. Ook geven Marie-Louise en ik samen les, en niet meer apart. ZO kunnen we de klas opdelen in 2 groepen en meer tijd besteden aan de leerlingen individueel. Dit is dus erg fijn.

We gaan nu 3 dagen naar de basisschool. Dinsdag, woensdag en donderdag. Ik geef les aan de groepen (omgezet naar het nederlandse systeem) groep 2, groep 4, groep 6 en groep 8. Marie-louise aan de oneven groepen. Dit is echt helemaal super. Wat ook ideaal is, we hebben kleine klasjes. De kleuterklas is nog mijn grootste klas met toch wel 16 leerlingen. Groep 4 heeft 10 leerlingen, groep 6 heeft 9 leerlingen en groep 8 14 leerlingen. Ideaal dus, je hebt veel tijd voor de leerlingen.

Op vrijdag gaan we samen met de andere fontys studenten naar de universiteit.

zaterdag en zondag is vrij.


Komende week zal ik een nieuw berichtje plaatsen met verhalen van stage, wat wij daar allemaal doen enz.

kus en liefs katja

  • 08 November 2009 - 14:20

    Miran:

    Hee!

    Wat fijn dat je eindelijk op de basisschool kunt beginnen. Deze groepen zijn ook echt 't leukste om les aan te geven. Zijn gemotiveerder als op MB.
    Veel plezier en succes!! Ben nog steeds jaloers op jou, haha!!

    Xx Miran

  • 08 November 2009 - 14:20

    Tim:

    hier dan mn lang beloofde reactie en ook nog als eerste!

  • 08 November 2009 - 14:34

    Divien:

    Hey meid!

    Hier weer een berichtje van mij! Het begint eindelijk ietsje rustiger te worden om me heen.

    Ik blijf je berichtjes volgen, en vind het fijn dingen van je te lezen.

    Hoop dat je het nu wat meer ook naar je zin krijgt nu je naar de basisschool kan. Dat was wat je wilde!

    Hele dikk knuffel en liefs

    Divientje

  • 08 November 2009 - 15:30

    Krista Brentjens:

    Hey Katja,

    Fijn dat je nu ook op de basisschool terecht kunt... We een luxe die kleine groepen, het lijkt me heerlijk om daarmee te werken... Geniet er maar lekker van...

    xx

  • 08 November 2009 - 15:53

    Sandra:

    Heel veel succes met de nieuwe planning! Genoeg te doen, lees ik. Die kleine klasjes is wel heerlijk. Ik ben benieuwd naar de ervaringen.

    Grtzzz

  • 08 November 2009 - 21:01

    Joyce:

    Hey muts,

    Leuk voor je dat je weer lekker bezig bent met wat je echt leuk vind. Zo te horen gaat het goed met je. Ook tevens van je ouders gehoord.
    bedankt nog voor het beeln zaterdag, leuk dat je aan me dacht.

    xxx
    Joyce

  • 09 November 2009 - 06:27

    Manke Nelis,:

    Heyzzz Meissie,

    Alweer een drukke planning voor de boeg. Maar door het gezelschap van de afgelopen week weet ik zeker dat het allemaal goed moet komen. Heel veel plezier op de basisschool, ik hoop dat het heel erg leuk zal worden! Geniet van alle momenten.

    Liefs van Manke Nelis... hihi! (we zullen er maar mee blijven lachen :)!!)

  • 09 November 2009 - 15:46

    Pappa Van Fabienne:

    Hehe gelukkig zijn jullie weer wat aan het doen. Hoop dat je met pap en mam leuke dagen hebt gehad.Het aftellen kun je nu aan beginnen.Je moet me eens vertellen wie die manke nelis is. Groeten en een dikke kus.

  • 11 November 2009 - 14:03

    Maurice:

    hey katja

    hoe is het er mee
    alles goed daar bij jou

    hier is het goed he
    denk nu toch maar een reactie plaatsen bij je he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 49284

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: