Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van katja Curvers - WaarBenJij.nu Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van katja Curvers - WaarBenJij.nu

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

09 Juli 2011 | Nederland, Valkenburg

Hallo lieve mensen,

Diverse mensen hadden mij gevraagd of ik weer een blog maak over mijn vakantie.
Eerst wilde ik gewoon mailtjes sturen. Maar dit is eigenlijk net zo makkelijk. Dus ik ben weer te volgen via deze site.

Even kort mijn reisplannen:
Dinsdag vertrek ik weer richting Bangkok. Na een aantal dagen bangkok vlieg ik door naar Kuala Lumpur (maleisie).Na KL zak ik af met 2 tussenstops in melakka en johor baru naar singapore. Na singapore vlieg ik naar kota kinabalu (borneo). Na Kk ga ik naar sandakanm hier ga ik de jungle in. Hierna vlieg ik door naar Kuching. Na kuching ga ik nog een paar daagjes strand doen in penang en helaas zit mijn vakantie er dan weer langzaam op..

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen.

Groetjes Katja

  • 09 Juli 2011 - 21:13

    Divina:

    Jeeeeej! Ik ga je hier stalken! Ben heel benieuwd! Veel plezier, en geniet!

  • 11 Juli 2011 - 08:26

    Oompje:

    Hallo Katja,

    Een hele prettige vakantie en veel plezier. Let jij de laatste dagen goed op pap en mam en dat die geen rare dingen gaan doen in Borneo.

    Ommpje van uit een mooie Sri Lanka

  • 12 Juli 2011 - 05:30

    Christine:

    Een hele fijne reis gewenst en veilig weer thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valkenburg

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

Vakantie 2011

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2011

relaxen

09 Augustus 2011

kk en jungle

02 Augustus 2011

Singapore en kota kinabalu

27 Juli 2011

foto's!

25 Juli 2011

melakka en singapore
katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 49209

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: