Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

13 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve mensen,

Ik ben veilig geland in bangkok.een voorspoedige reis. Van de 10 uur die de vlucht duurde heb ik er ruim 9 geslapen.dankzij mijn buurvrouw in de vlieger heb ik de maaltijden niet gemist. Ik denk dat de combi reistabletten en dicloflanac geen goede combi is.haha.

Nog iets leuks, normaal neem ik altijd de airportbus vanuit het vliegveld naar koh san road. Rijd die bus niet meer sinds 1 juni. Lekker handig. Dus maar een taxi genomen.

Verder is t hier bloedbenauwd en warm vochtig.hier móet ik weer even aan wennen.

Straks ga ik een poging doen om met een meisje af te spreken . We kennen elkaar VIA een reisforum en zijn beide vandaag aangekomen un bangkok.

Tot zover even een korte update.

Liefs katja

Wel handig dat ik WiFi heb in het hostel. Nu nog kijken hoe t werkt met mijn nieuwe telefoon.hAha

  • 13 Juli 2011 - 10:15

    Oompje:

    Hallo Katja,
    Toevallig zit in Polonaruwa ook net op internet. Ook hier is het warm en benauwd.
    Veel plezier

  • 13 Juli 2011 - 10:18

    Esther Smits:

    Goed om te horen. Leuk dat we je reis hier weer kunnen volgen. Fijne reis en veel plezier. Tot het volgende reisverslag.
    Xx esher

  • 13 Juli 2011 - 10:27

    Pap:

    Wil ik snel zijn met een reactie zijn er weer enkelen me voor. Die hoeven blijkbaar niet te werken. Laatst las ik in de krant dat 50% van 55+ geen werkgever meer had. Heb ik blijkbaar toch iets verkeerd gedaan dat ik nog werk !!!! Ik je wel nog een persoonlijke mail gestuurd en daar hoor ik de reactie wel op.

  • 13 Juli 2011 - 15:23

    Imke:

    Gelukig ben je goed aangekomen.
    Ben benieuwd naar al je verhalen
    Heel veel plezier

    Liefs Imke

  • 13 Juli 2011 - 16:57

    Divina:

    Hey meid goed te horen dat vliegreis goed is verlopen. Mooie foto ook op facebook.

    Mijn vakantie gaat ook goed. Heerlijk ontspannen... Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

Vakantie 2011

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2011

relaxen

09 Augustus 2011

kk en jungle

02 Augustus 2011

Singapore en kota kinabalu

27 Juli 2011

foto's!

25 Juli 2011

melakka en singapore
katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 993
Totaal aantal bezoekers 49285

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: