laatste echte vrije weekend - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu laatste echte vrije weekend - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

laatste echte vrije weekend

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

15 Januari 2009 | Thailand, Cha-am

Laatste vrije weekend.
Dit weekend was het laatste weekend dat we konden doen en laten wat we wilden. De volgende weekenden zitten we namelijk deels of helemaal vol gepland met allerlei activiteiten.

Zaterdag 10.01.2009

Vandaag lag ik lekker vroeg aan het strand om te bakken. Tja nu denk je misschien die ligt wel erg vaak aan het strand maar dat valt echt wel tegen. Alleen in het weekend lig ik aan het strand, en mits onze weekenden niet vol gepland zijn. De zee was behoorlijk wild en er ware goede golven. Helaas was er een behoorlijke onderstroming dus leuk in de golven springen zat er niet in. Aan het eind van de middag zijn Miranda en ik richting hua-hin gegaan. Je kunt het al raden. Wij wilde graag naar de markt. Ik had een lijst van wensen van allerlei personen bij me. Nadat ik op de markt gezellig gebeld hebt met mijn lieve broertje werd de lijst alleen maar langer en langer. Ik heb de lijst niet kunnen afwerken dus ik moet nog een keer gaan shoppen, laten we nu net volgende week zaterdag met de uni naar Bangkok gaan.

Zondag 11.01.2009
Vandaag weer lekker op het strand gelegen. Vandaag was een wonder gebeurt Susan is gezellig op het strand erbij komen liggen. (Susan heeft namelijk niks met strand en zand) Maar een lol dat we hebben gehad. Op het strand komen namelijk heel veel verkopers langs. Ze verkopen vanallles en nog wat. Van dvd’s tot t’-shirts en van Sjaals tot bikinis. Er zijn vandaag de nodige dingen op het strand gekocht. Na lang handelen hadden we toch de prijs gekregen die we wilde. Koste wel wat tijd (half uur).


foto's ->
http://www.mijnalbum.nl/Album=CAZVPDDT

  • 15 Januari 2009 - 08:35

    Anke:

    Het niet veel op het strand liggen wordt gecompenseerd met het vele shoppen! Geniet er nog maar van want als je terug bent in dit kikkerlandje dan piep je wel anders van de prijzen!
    Have fun en we spreken ons gauw weer ;)! Ik hou je op de hoogte van alles... :D

  • 15 Januari 2009 - 08:36

    Pap:

    Reageer (natuurlijk) weer al eerste. Waarom? Ik heb het systeem - op kantoor - toch altijd openstaan dus .......
    Ik hoop dat jullie genoten hebben van jullie echte laatste vrije weekend echter komende weekends zijn om je vingers bij af te likken. Ik heb nl het programma gelezen: O.a naar de Floating Market in Bangkok, stadstrip in/door Bangkok, trip in de omgeving. Vele mensen benijden jullie met zo'n vooruitzichten. Daarna aan het einde van jullie stage ook nog een beloning om nog ff (varieert per persoon)door het land te gaan trekken en ff echt te genieten van een kunst-cultuur en goed weer vakantie. Sommigen hebben (weer) echt gelukt omdat de sponsor nog ff invliegt in Thailand !!!!!
    Echter ik gun het jullie van ganser harte.

  • 15 Januari 2009 - 08:39

    Pap:

    Shit, die Anke was nog sneller maar ik zal maar zeggen: "ze had een korter bericht".

  • 15 Januari 2009 - 08:45

    Anke:

    ... sjonge jonge...ben ik eens de eerste heb ik alsnog het kortste berichtje... dan laat ik nog maar wat blablabla lala blablabla lalala achter en misschien ben ik nu dan wel de grote winnaar... hahaha :D

  • 16 Januari 2009 - 09:55

    Fabienne:

    Tjah je kunt helaas niet ieder weekend vrij hebben. En dan gaat ook nog ieder weekend de telefoon als je lekker op het strand ligt te luieren... Er is dan altijd iemand die graag met je doet kletsen om de hele week door te spreken, zo blijven we goed van alle ontwikkelingen op de hoogte.. Wat zullen pap en mam blij zijn met de telefoonrekening die eraan gaat komen, naja dat komt ook wel goed... hihi

    Nu heb je veel weekend waarin je veel gaat beleven en die zeker de moeite waard zijn.. Geniet van alle leuke weekenden die eraan gaan komen... Ik ga nu lekker genieten van een heerlijk weekend... Tot gauw..

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Cha-am

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

het eindigt zoals het begint-> ellende!

22 Februari 2009

Cambodja

15 Februari 2009

chiang mai

15 Februari 2009

nieuwe poging phuket verhaal

05 Februari 2009

korte update en planning
katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 49278

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: