heel kort - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu heel kort - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

heel kort

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

20 Januari 2009 | Thailand, Cha-am

Hallo lieve mensen,

Het is heel even een beetje stil geweest op de site. Maar hier een heel kort berichtje. Het uitgebreide verslag van t weekend komt nog, maar ben nu zo gaar als een kanarie.

Ik heb 2 nachten in het ziekenhuis doorgebracht. Nee niet voormezelf maar om miranda gezelschap te bieden. Zij moest 2 nachtjes hier verblijven vanwege een buikinfectie en uitdroging.
Dit heeft mij het volgende opgeleverd:
2 slapenloze nachten,
1 avond alleen eten, niet gezellig!
1 uur alleen over een markt lopen, ook niet gezellig (markt lag naast t ziekenhuis)
47 keer bezoek op de kamer van verplegend personeel enz.
samen het ziekenhuisbed delen met mirande omdat we dvd wilden kijken
ook gezellige momenten ondanks alles.
2 dagen geen stage (was ook graag naar stage gegaan hoor)

Tja als iemand mij als verpleegster wilt, jullie kunnen me inhuren. Door meneer suthipong en Sayan wordt ik al zuster genoemd, omdat ik ook met fiona in het ziekenhuis ben geweest.

Ik heb wel met miranda al afgesproken, mocht ik t ziekenhuis ingaan (gaan we niet vanuit), dat zij dan maar mijn zuster is! haha.

Ik ga eerst eens bijslapen en dan zal ik morgen een uitgebreider verhaaltje van t weekend erop zetten.

liefs van een gare katja

  • 20 Januari 2009 - 04:29

    Miranda:

    Bedankt voor de goede zuster zorgen, haha!! Nu even kijken welke competenties je hiermee kunt bewijzen :P Samenwerken met collega's in ieder geval :D

    Xx Miran

  • 20 Januari 2009 - 06:00

    Fab!:

    Hey Meid,

    Ik wil jou wel als verpleegster inhuren want met een verkoudheid kan ik dat wel gebruiken. Vandaag dokteren en dan kijken wat er gedaan wordt.

    Gisterenavond ben ik bij pap en mam geweest, was erg gezellig. We zijn weer helemaal op de hoogte van alle ontwikkelingen... :)

    Ik hoop in ieder geval dat jij een beetje kunt bijslapen... Slaap lekker :)

    Liefs van mij,

  • 20 Januari 2009 - 06:01

    Pap:

    Tegen (snelle) reacties uit Thailand kan ik niet tegenop vanwege het tijdsverschil.
    Dat verlies ik altijd.
    Ben in elk geval blij dat het met Miranda weer beter gaat. Laat ze goed aansterken want over enkele weken moet ze (en jij ook) fit zijn voor een trekking in Chang Mai. Ik ga er nog altijd van uit dat we richting "long necks-stammen" gaan. Tevens moet ik in de buurt van Chang Mai nog ff wat (meters) zijde gaan kopen (mits prijs goed is). Ik heb reeds enkele bestellingen ontvangen dus......
    Dus dames, jullie moeten fit zijn vanwege het drukke programma met mij.

  • 20 Januari 2009 - 06:13

    Anke:

    Nou zeg als Miranda jou niet zou hebben! Hopelijk is ze gauw weer beter! Wens haar veel beterschap! Ik hou je op de hoogte van alles ;)!
    Tot mails haha!
    Dikke kus

  • 20 Januari 2009 - 08:53

    Ingrid:

    Hoi Katja,

    Misschien kun je nu versneld een verplegersopleiding doen. Een aantal competenties van die opleiding heb je al binnen!
    Sterkte ermee! Over een paar dagen gaan we met de club naar stockholm!
    We hebben er wel veel zin in! Wij hebben wat minder tijd om te shoppen en de prijzen liggen natuurlijk wel anders maar we zullen je op de hoogte houden van onze avonturen!!

    Groetjes!!
    Ingrid

  • 20 Januari 2009 - 13:21

    Imke:

    Nou Katja, ik had niet anders van je verwacht je bent ook voor alles in! Hihihi

    Hopelijk kun je deze week een beetje bij slapen!
    Geniet er nog lekker van

    Kus Imke

  • 20 Januari 2009 - 14:53

    Britt:

    Hee meis!
    T was fijn om je net ff te zien via de webcam! Kon ik tenminste live zien dat alles goed met je is haha!
    Slaap lekker dalijk!
    Groetjes Xx

  • 20 Januari 2009 - 18:30

    Servie:

    nu nog een gevangenis zien binnen te komen en je hebt alle belangrijke zaken gehad
    er zitten daar genoeg hollanders vast, dus...

    voor de rest zou ik zeggen ruim jullie kamer eens op ik zag toch een troep op die foto's
    maar blijf vooral gezond en amuseer je
    en groeten van de beranuclan, sloveniers en werner

  • 20 Januari 2009 - 19:27

    Laura:

    Hey Zuster Katja,

    Wat een leuke foto's en een ervaringen! Kan me voorstellen dat je nog niet naar huis wil gaan. Hier is alles toch nog gewoon hetzelfde. Verder zou ik zeggen geniet nog maar even want voor dat je het weet ben je weer thuis.
    Doe voorzichtig en tot snel !

    Liefs, Laura v. Helden

  • 21 Januari 2009 - 09:32

    Krista:

    Hey Katja...

    Kom de 28ste maar vroeg aan op Düsseldorf... Dan kun je om 9.25 met mij mee naar Canada als persoonlijke verpleegster voor 3 maanden ;)... Je hebt nu denk ik wel voldoende ervaring opgedaan:P... inderdaad wel jammer dat je stage hebt gemist, maar dat zul je wel weer inhalen... Geniet er nog van je hebt nog 38 dagen ;) jaja... ik begin al af te tellen ;) voor jou vervelend :(, voor mij heel fijn ;)...

    Enjoy the last weeks!!!

    *plll* xx Krista

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Cha-am

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

het eindigt zoals het begint-> ellende!

22 Februari 2009

Cambodja

15 Februari 2009

chiang mai

15 Februari 2009

nieuwe poging phuket verhaal

05 Februari 2009

korte update en planning
katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 49289

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: