bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

bangkok

Door: katjar

Blijf op de hoogte en volg katja

15 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo mensen,

Even een update vanuit bangkok, tevens ook de laatste. Morgen vlieg ik door naar kuala lumpur in maleisië.

Woensdagavond had ik afgesproken met linda om een hapje te gaan eten. T heeft een beetje moeite gekost maar we hebben elkaar gevonden.( heel handig als je met iemand afspreekt en elkaar nog nooit hebt gezien.dus we dachten makkelijk af te spreken bij de McDonald's (kun je nooit missen) op koh san road. Zo gezegd zo gedaan. Laten er tegenwoordig 2 McDonald's er liggen. Je raad t vast al, we stonden ieder bij een iander. Uiteindelijk hebben we elkaar gevonden en zijn we een hapje gaan eten. S avonds nog wat rondgelopen en daarna ieder naar ons eigen guesthouse gegaan.

Donderdag hebben we wat sightseeing gedaan: wat po, wat arun, grand palace, ritje tuktuk, Chinatown en nightmarket

We hebben we nog gelachen. We hadden ons ieder eem crepe met banaan en pasta besteld bij zn straatkraampje, om dit vervolgens iln een drukke zijstraat op het stoepje op te eten. We zijn door vele raar aangestaard.

Vanochtend vroeg opgestaan want we zijn gaan fietsen in bangkok. Dit begon om 8 uur. Dus om 6 uur de wekker, douchen ontbijten en in de taxi springen. Mooi optijd aangekomen ons voorgesteld aan onze groep. Nederlands gezin met 2 kinderen, silvie( dacht ik, ben de naam kwijt) en ik.iedereen was nederlands behalve de gids. Nadat ee fietsen hebben gepast en instructies hebben gekregen zijn we vertrokken voor een ruim 4uur durende fietstocht. Deze tocht was heel afwisselend van drukke verkeersstraat waar iedereen langs je rijd door de sloppenwijken van bangkok waar t supersmalle fietspad van 50 cm je letterlijk tussen de bank en de tafel laat doorijden. T andere moment rijd je weer in de jungle en sta je te wachten op een bootje die je naar de overkant van de rivier brengt. Geweldige tocht die soms ook als heftig ervaren kan worden.
Veel indrukken die we hebben gekregen met ons alle. Hierdoor realiseer je toch weer dat wij het in nederland niet slecht hebben.

Hierna hebben we afscheid genomen van het nederlandse gezin en hebben wij meiden ons een taxi genomen naar koh san road voor een gezamelijke maaltijd. Nu ff relaxen in mn hostel en vanavond de laatste keer eten met linda.

Fotos probeer ik in kuala lumpur erop te zetten.

Liefs katja

Owja door n foutje van t hostel heb ik een kamer met airco, had nl zonder airco gevraagd(is goedkoper, moet natuurlijk op de kleintjes letten). Nou zou je kunnen denken dat is mooi...ik vind van niet. Mijn airco staat op 30 graden en nog als ik elke keer de deur openmaak krijg ik een temperatuurklap. Dus de airco uitgezet en ventilator aan. Dan is de kans op ziek worden ook kleiner.

  • 15 Juli 2011 - 08:13

    Pap:

    Heb je gefietst met Co van Kessel of met een Thaise organisatie ?
    Volgens mij amuseer je je daar goed in Bangkok en het mooiste van de reis moet nog allemaal komen. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

Vakantie 2011

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2011

relaxen

09 Augustus 2011

kk en jungle

02 Augustus 2011

Singapore en kota kinabalu

27 Juli 2011

foto's!

25 Juli 2011

melakka en singapore
katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 49201

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: