Nog 2,5 week - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van katja Curvers - WaarBenJij.nu Nog 2,5 week - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van katja Curvers - WaarBenJij.nu

Nog 2,5 week

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

14 April 2012 | Nederland, Valkenburg

Hallo Lieve mensen,

Een korte update vanuit Valkenburg.

Nog ongeveer 2,5 week te gaan en dan stap ik in Dusseldorf weer op het vliegtuig richting Bangkok(thailand). Hier is weer de start en eindpunt van 3,5 maand reizen door Azie.
Voor de mensen die niet weten waar ik naartoe ga: start in Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en Indonesie. Ook heb ik nog een ticket vanuit Kuala Lumpur (maleisie) naar Sydney (Australie). Ik moet alleen nog in KL zien te komen.
De bedoeling is om zoveel mogelijk met openbaar vervoer te doen en zo min mogelijk met Vliegtuigen.

Ik heb een ongeveer planning voor de eerste maand, dit komt omdat op mijn visum voor Vietnam een datum moet staan van wanneer ik het land binnenkom. Het visum is vanaf die dag 1 maand geldig. Dus dit moest ik redelijk plannen omdat ik hier ook een week wil gaan duiken. Dit was dan ook het enige visum wat je moet hebben voor binnenkomst in het land,dit was niet bij de grens te regelen. De overige visa's regel ik ter plekke.

Mijn inentingen zijn allemaal compleet, 2 soorten malaria tabletten heb ik al thuis (hier ga ik maandag ook mee starten),
Visum vietnam en Eta code Australie zijn geregeld,
nieuwe backpackrugzak gekocht,
lonely planets doorgespit, site werkt (hopelijk) weer.

Ofwel kwestie van tas inpakken en gaan met die banaan.

Ik houd jullie op de hoogte!

liefs Katja

  • 14 April 2012 - 14:23

    Imke:

    Super tof!!! Dat je dit weer onderneemt! Lekker genieten van alle belevenissen. Je gaat het helemaal top vinden.
    Xxxx en tot maandag

  • 15 April 2012 - 18:47

    Servie:

    wauw nu maak je me echt jalours, ik denk dat ik morgen gelijk omschool tot onderwijzer
    Super reis en bekijk in Viet Nam maar eens goed hoe ze de grote boze uncle sam hebben overwonnen!
    We zullen je volgen.

  • 16 April 2012 - 06:52

    Pap:

    He Kattebel, heb je nog een plaatsje vrij..........!!!!!

  • 16 April 2012 - 19:42

    Remie Vliex:

    Hé Katja,
    Da's wel wat anders dan met je ouders backpakken op de camping in Luxembourg. Veel plezier en geniet ervan. Take care!
    Groetjes,
    Lars, Janneke en Remie

  • 02 Mei 2012 - 09:25

    Etienne Lebon:

    Veel plezier op je mooie reis!

    Gr fam lebon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valkenburg

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 49410

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: