aangekomen bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu aangekomen bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van katja Curvers - WaarBenJij.nu

aangekomen bangkok

Door: katja

Blijf op de hoogte en volg katja

03 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve mensen,

Even een kort verslagje.
Dinsdag aangekomen op Düsseldorf begon het al meteen goed. Jawel op t bord stond dat mijn vlucht 3 uur vertraging had. Dat betekende voor mij ook meteen mijn aansluiting missen in dubai ( tussenstop van 2 uur). Dus maar eerst naar de bali van de emarits gegaan. Hier navraag gedaan, gelukkig hadden ze me al omgeboekt naar n andere vlucht van Dubai naar Bangkok. Hier kreeg ik mijn nieuwe vluchtschema mee en kon ik in de rij gaan staan om in te checken. Bij t inchecken kreeg ik meteen een etensbon mee vanwege de vertraging.

Na t inchecken ben ik met pap en mam nog eentje gaan drinken waarna we afscheid hebben genomen. Hun terug naar lux, en ik 3 uur hangen op Düsseldorf airport. Na n hapje te gaan eten en alle winkels afgelopen te hebben ben ik door de douane gegaan. Hier nog alle Ruth free winkels afgegaan. Je moet iets doen om je tijd om te krijgen. Uiteindelijk naar de gate gegaan, waar de vertraging nog verder opliep. Uiteindelijk zijn we rond 19.15 opgestegen naar Dubai. Ik had mijn eigen tv schermpje dus heb lekker films kunnen kijken, al heb je t na 3 films ook wel gehad.

Om 3 uur snachts geland in Dubai, vanwege de vertraging had ik hier nu 6,5 uur de tijd om te hangen. Nadat ik 1,5 uur op een ongemakkelijke bank heb geslapen, hier maar alle winkels afgegaan, gelukkig is Dubai een groot vliegveld met veel winkels. Uiteindelijk naar de gate gegaan, waar ik nog 3 uur moest wachten. Ik ben in een hoekje op de grond gaan liggen om hier vervolgens in slaap te vallen. Om 8 uur wakker geworden door mijn wekker. Zo gaar als een kanarie een muffin gaan scoren als ontbijt . Om 9.00 konden we gaan boarden. T was niet druk op de vlucht, er werd meteen in t vliegtuig vertelt dat ik 4 stoelen voor mezelf had. Mooi :). Ofwel languit liggen, wat ik ook meteen gedaan heb. Doordat ik zo gaar was vrijwel meteen in slaap gevallen waarbij ik dus het opstijgen en landen heb gemist..ja ik werd ruim 6 uur later in Bangkok wakker gemaakt door de stewarddess ofwel niks van de vlucht meegekregen. ( dus ook niet ziek geworden)

Vliegtuig uit, visum gekregen, tas gehaald, pin automaat gezocht en in de taxi naar Kho San road. Ja mensen ik ben weer op mn vertrouwde plekje. Snel ingecheckt bij mijn hostel om vervolgens mijn avondeten te gaan regelen( was inmiddels half 10
savonds) hierna nog n flesje water gehaald en naar mijn kamer.

Vanochtend uitgeslapen tot 10.00 uur. Lekker ontbeten in t hostel om vervolgens door de buurt te gaan wandelen. Alle bekende bezienswaardigheden laat ik voor wat het is, die heb ik allemaal al minimaal 2x gezien. S middags de taxi gepakt naar MBK ( groot winkelcentrum) om hier rond te lopen. ( nee ik heb helemaal niks gekocht) aan het eind van de middag de taxi terug genomen en hernieuwd kennis gemaakt met de files van Bangkok. Mijn ritje duurde ruim 1,5 uur. Dankzij mijn valszingende levensmoe zijnde taxichauffeur was dit weer een unieke ervaring met het verkeer in Bangkok.

Dit waren de belevenissen tot nu toe. Morgen gaan we met een groepje Nederlanders uiteten ( lang leve t reisforum) en zaterdag ga ik deze miljoenen stad weer verlaten.

Tot mijn volgende verhaaltje,

Liefs Katja

  • 03 Mei 2012 - 13:20

    Divina:

    Ja als eerste een reactie :-) maar heb je lekker al via skype gesproken. Nog veel leuker. Ik gun het je meid...en ik hoop dat je echt mega geniet daar. Geniet ook maar dubbel voor mij!

    Hele dikke X

    P.s. je hebt in ieder geval alweer mega veel beleeft op de heenreis. Dat beloofd wat voor de rest!

  • 03 Mei 2012 - 13:53

    Pap:

    Ben blij dat je er goed bent aangekomen ondanks alle problemen onderweg. Nu maar beginnen met het grote genieten.

  • 03 Mei 2012 - 15:55

    Gerdien:

    Fijn dat je er bent. Wij gaan zo lekker eten bij auf der bleech. Nog veel plezier en geniet ervan.


  • 03 Mei 2012 - 17:33

    Guus En José:

    Hoi wereldreiziger,

    Je bent alweer vertrokken!
    We vinden het hartstikke leuk dat we ook mogen mee genieten van al je avonturen en belevenissen.
    Hopelijk gaat de rest van je reis zonder haperingen en kan je lekker genieten.
    Héél veel plezier en we kijken uit naar de volgende verslagen.

    Groetjes,
    Guus en José

  • 05 Mei 2012 - 07:36

    Pap En Mam Stpieter:

    hallo katja,jammer van de vertraging van je vliegtuig maar je bent toch heelhuids op de plaats van bestemming gekomen,we hopen dat je een heel prettige vacantie hebt ondanks de zelfmoordneigingen van de taxichauffeur kusjes en knufs van ons


  • 07 Mei 2012 - 15:58

    Linda:

    hey katja,
    ik heb je verslag gelezen, ik ben benieuwt naar de volgenden tog een beetje nieuwsgierig, haha,
    maak er iets moois van
    x linda

  • 07 Mei 2012 - 19:18

    Joyce, Pascal, Kyara:

    Hey muts,

    Leuk tochtje heb je al achter de rug. Pascal is flink jaloers op je dat je zolang in Dubai bent geweest, haha :).
    En veel plezier op je ouwe plekkie.

    xxx
    Joyce en Pascal
    en klein x van Kyara met een knuffel

  • 08 Mei 2012 - 16:52

    Eloy Narings:

    hoi katja

    is je vakansie tot nu tal al leuk


  • 08 Mei 2012 - 17:02

    Eloy Narings:

    het eerste bericht is fout

    heb je nog een leuke vacantie. heb je al veel nieuwe vrienden en vriendinnen gevonden.
    Is het daar waar je nu bent niet een beetje zwaar lopen?
    Ik mis je wel!!!

    groetjes Eloy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

katja

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 49403

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

3,5 maand backpacken in Azie

12 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Vakantie Thailand, Maleisie, Singapore en Borneo

01 September 2009 - 16 December 2009

stage thailand 2de keer!

25 November 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: